Prawie surowe pierogi w mikrofali

1. Data: 2004-07-06 07:33:47

Temat: Prawie surowe pierogi w mikrofali
Od: "misiowa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

kolega kupił pierogi na obiad w pracy i ma teraz problem.
Na opakowaniu napisali, żeby gotować w osolonej wodzie 1 minutę od
wypłynięcia.
Czy mozna przygotować je w kuchence mikrofalowej od razu czy trzeba najpierw
je podgotować?
Poradźcie mu coś, bo albo popsuje kuchenkę albo mnie zamęczy... ;-)))

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-07-06 09:39:16

Temat: Re: Prawie surowe pierogi w mikrofali
Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym proponowała podgotować a potem na minutę nastawić
Anka

1. Data: 2004-07-06 10:02:58

Od: "misiowa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> napisał w wiadomości

> ja bym proponowała podgotować a potem na minutę nastawić
> Anka

:-(((((((( nie ma na czym! w pracy jesteśmy i mamy tylko tę mikrofalówkę.

Misiowa

1. Data: 2004-07-06 10:17:55

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w szklanym naczyniu nie można wstawić do mikro w wodzie?? Kiedyś jak
gazownia cos naprawiala i gaz odlaczyla wode na herbate tak gotowalam, :)
pozdr
ita
aha - jesli mysle o tych samych pierogach - tzn. chlodzonych a nie
mrozonych, to wlasnie tak je podgrzewam - tyle ze w przezroczystym garnku,
bo jak sie je po prostu wrzuci do mikro robia sie suche i gumlaste

1. Data: 2004-07-06 20:04:38

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiowa wrote:
> Czy mozna przygotować je w kuchence mikrofalowej od razu czy trzeba najpierw
> je podgotować?

napewno mozna od razu. moi znajomi maja korbe na punkcie mikrofali
i robia w niej absolutnie wszystko od ciast po pelne objady.
niestety nie mam ich pod reka, wiec nie zapytam, ale moze tabela
przygotowywania mies i warzyw w mikrofali Ci pomoze jakos dobrac
czas i moc.

http://www.restaurants.pl/przepisy/mikrofala/miesa.h
tm
http://www.restaurants.pl/przepisy/mikrofala/warzywa
.htm

Andrzej GG: 5404692

trucizny-długie
Przepisy z fasoli -Ponidziak i Fasolaki
Przepisy weganskie link z onetu
UWAGA NA NIEUMYTE JAGODY I POZIOMKI -onet
Romantyczna kolacja przy świecach.