Prawo do adopcji dla homoseksualistów

1. Data: 2002-07-01 17:25:33

Temat: Prawo do adopcji dla homoseksualistów
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szwedzki parlament zatwierdził ustawę dającą parom homoseksualnym
nieograniczone prawo do adopcji. To pierwszy taki przypadek na świecie!
Zgodnie z nowymi przepisami związki homoseksualne będą mogły adoptować nie
tylko dziecko swojego partnera, ale otrzymały także takie samo, jak
małżeństwa prawo do adopcji obcych dzieci. O tym, czy szwedzkie pary będą
mogły adoptować dzieci z innych krajów, zadecyduje wkrotce Parlament
Europejski. Przed Szwecją trzy kraje europejskie dopuściły możliwość
adopcji przez pary seksualne; Dania, Holandia i Islandia. W Holandii można
adoptować tylko holenderskie dzieci, w Dani i Islandii - podobnie jak w
niektórych stanach USA i prowincjach Kanady - wolno adoptować dzieci z
poprzednich związków partnerów. Prawo do adopcji uzyskały też pary
homoseksualne w RPA, a wkrótce byc może prawo takie wejdzie w życie w
W.Brytanii, gdzie Izba Gmin przegłosowała już zalegalizowanie mozliwości
adopacji przez pary nie będące małżeństwami, w tym również pary
homoseksualne. Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-07-02 08:43:11

Temat: Re: Prawo do adopcji dla homoseksualistów
Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Szwedzki parlament zatwierdził ustawę dającą parom homoseksualnym
> nieograniczone prawo do adopcji. To pierwszy taki przypadek na
świecie!

nie ma się z czego cieszyć.
ta walka z naturą odbije się czkawką.

1. Data: 2002-07-02 15:20:17

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Historia uczy, że im bardziej schyłkowa i dekadencka kultura, tym
częściej mamy takie rzeczy, jak np. adopcja dla homoseksualnych par.
I zawsze kończy się nieodmiennie - upadkiem kultury.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-07-02 16:46:39

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezaleznie o pci? Taka regulacja to IMO dewiacja.

Marek

1. Data: 2002-07-02 18:23:44

Od: m...@s...edu.pl (Monia) szukaj wiadomości tego autora

From: Artur Drzewiecki
> Historia uczy, że im bardziej schyłkowa i dekadencka kultura, tym
> częściej mamy takie rzeczy, jak np. adopcja dla homoseksualnych par.
> I zawsze kończy się nieodmiennie - upadkiem kultury.:-)))

Zawsze patrzymy na ten problem od strony ewentualnych rodziców zupełnie
zapominając o dzieciach. Czy z ich punktu widzenia nie wolałyby mieszkać w
kochającym domy czy w Na argument o wzorce mam kontrę - przecież
homoseksualiści z natury rzeczy musza pochodzić z rodzin heteroseksualnych.
Nie jestem ani za ani przeciw. Tak sobie tylko głośno myślę. Ten argument
jedynie jest dla mnie wart zastanowienia. Sama byłam przeciwna ale... No
właśnie czy to ale jest ważne?

Monia

1. Data: 2002-07-02 21:16:55

Od: "amnesiac_wawa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał
> Historia uczy, że im bardziej schyłkowa i dekadencka kultura, tym
> częściej mamy takie rzeczy, jak np. adopcja dla homoseksualnych par.
> I zawsze kończy się nieodmiennie - upadkiem kultury

Naprawdę? A mógłbyś podać z historii przykład "dekadenckiej" kultury, w
ramach której wprowadzono adopcję dla homoseksualnych par?

1. Data: 2002-07-02 21:18:53

Od: "amnesiac_wawa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...pl> napisał w wiadomości
> nie ma się z czego cieszyć.
> ta walka z naturą odbije się czkawką.

Kto to może wiedzieć? Przy okazji: czy celibat jest walką z naturą?

1. Data: 2002-07-02 23:05:33

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:
[..]
>Sama byłam przeciwna ale... No właśnie czy to ale jest ważne?

Najważniejsze!
Czas już skończyć z eksperymentami na społeczeństwach, których
makabryczne koszty ponoszą niewinni, szczególnie dzieci.
Mówię tu o tzw. domach dzieckach i nowych porojonych pomysłach,
czyli wychowywaniu dzieci przez homoseksualistów.

W pierwszym wypadku natychmiast powinny być zastąpione rodzinami
"zawodowymi", w drugim przypadku powinien być bezwzględny prawny
zakaz takich praktyk .

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2002-07-03 06:54:09

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@s...edu.pl> napisał w wiadomości

> Zawsze patrzymy na ten problem od strony ewentualnych rodziców
zupełnie
> zapominając o dzieciach.

a mnie sie wydawalo ze mi wlasnie dzieci w glowie..
pzdr
trenR

1. Data: 2002-07-03 06:57:47

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amnesiac_wawa" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aft57i$lrp$1@news.onet.pl...

> Kto to może wiedzieć? Przy okazji: czy celibat jest walką z naturą?

celibat moj drogi amnesiacu jest wyborem
a niemożność posiadania dzieci jest - powiedzmy - cechą przypisaną
biologicznie
do dwóch penetrujących się wzajemnie osobników płci jednakiej

wiec rownie dobrze mozesz sie zapytac czy jedzenie sloniny (to nie
mieso slonia)
jest walka z natura czy tez moze wrecz przeciwnie.

a ten tez juz byl?
cos dla relaksu :)
z SWPS na UW co Wy na to?
mobilizacja