Prawo do ojcostwa?

101. Data: 2005-02-03 10:30:59

Temat: Re: Prawo do ojcostwa?
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> A próbowano ?

MOja sprawa trwała 2,5 roku. Tatus próbował
różnych chwytów. Ostatecznie badania DNA rozwiały
watpliwości. Sedzina praktycznie odebrała mu prawo
głosu wobec powyzszego.

Eulalka

102. Data: 2005-02-04 23:12:12

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "HaNkA ReDhUnTeR"
<hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> mówiąc:

>Widzę, ze zawziętość przeszkadza Ci w zrozumieniu jasno napisanego tekstu.

Problem w tym, że nie tylko Monika w podobny sposób odczytuje twoje
posty.

Agnieszka (biedny powykręcany kot)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

103. Data: 2005-02-06 08:00:50

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Problem w tym, że nie tylko Monika w podobny sposób odczytuje twoje
> posty.

Tylko, ze to nie mój problem, tylko odbiorcy. Jakoś Margola, nie miala
problemów ze zrozumieniem przeslania.

HaNkA

104. Data: 2005-02-06 17:38:57

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> mówiąc:

>Tylko, ze to nie mój problem, tylko odbiorcy. Jakoś Margola, nie miala

Przesłanie przesłaniem, a dobór argumentów, późniejsza ich obrona i
odnoszenie sie do kontrargumentów to zupełnie inna para kaloszy.

Agnieszka (
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)
GG:1584 ( Mężczyzna powinien się wstydzić." Jacek Kijewski)

Co oznaczaja slowa-"tesknie za Toba"??
rozwiązywanie konfliktu w małżeństwie
Ochron rodziny
Małżeństwo, dzieci i sprawy meldunkowe