Prawo do wolności wypowiedzi

1. Data: 2007-07-23 21:10:02

Temat: Prawo do wolności wypowiedzi
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaobserwowałem coś, co trudno jest wytłumaczyć.

Jeśli ktoś robi jakieś dziwne i nietypowe rzeczy w tzw. życiu, najczęściej
mu się na to pozwala i nie widzi się w tym problemu.

Jeśli natomiast ktoś pisze dziwne rzeczy w Internecie - na forach, grupach
dyskusyjnych itp., uznaje się go za trolla, banuje, wyrzuca, blokuje adres
IP itd.

Dlaczego tak się dzieje, pomimo że to drugie zjawisko jest znacznie bardziej
niegroźne?

2. Data: 2007-07-23 21:23:25

Temat: Re: Prawo do wolności wypowiedzi
Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 23:10:02 +0200, Marcin Ciesielski napisał(a):

> [...]
> IP itd.

> Dlaczego tak się dzieje, pomimo że to drugie zjawisko jest znacznie bardziej

Właśnie dlatego, żeby odwrócić uwagę od rzeczy istotniejszych,
takie mam przynajmniej wrażenie brat.

pozdry
<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

3. Data: 2007-07-24 10:08:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> napisał w wiadomości

> Właśnie dlatego, żeby odwrócić uwagę od rzeczy istotniejszych,
> takie mam przynajmniej wrażenie brat.

A ja myslę że to znów to poczciwe poczucie bezpieczeństwa: jeden lokalny
dziwak w realu [nawet promowany medialnie] niczym nie grozi [a nawet
pokazuje iż jesteśmy tolerancyjni i róznorodni jako społecznośc] ale
dziwaków netowych jest dla tch "normalnych" na raz aż za nadto [widać
przecież po tekstach wszystkich od razu] by każdego z nich osobno uznać za
niegroźnego...bo przeciez może się okazać że "normalni" są w mniejszości
dlatego walczą tak z pojedynczymi 'trollami' jak i całym 'zjawiskiem'
hipotetcznych trollów jako gdupą z założenia wrogą -zagrażającą przecież
poczuciu bezpieczeństwa tych uważających siebie za "normatywnych" ;P

4. Data: 2007-07-24 10:25:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to nie wynika aby z prozaicznego faktu, ze część osob w naturze (czyt. w
realu) jest niesmialych, za to tutaj sobie ta niesmialosc odbijaja?

Skay'u wytlumacz mi jedno. W jaki sposob troll Ci zagraza? Coz ów troll moze
zrobić takiego, co naruszy Twoje bezpieczenstwo?

M.

5. Data: 2007-07-24 11:09:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Skay'u wytlumacz mi jedno. W jaki sposob troll Ci zagraza? Coz ów troll
moze
> zrobić takiego, co naruszy Twoje bezpieczenstwo?

Do zmiany stereotypów, ........ albo paradygmatu... A to wymaga pracy...

Jednym słowem - rodzi się strach, że pozycja anty-trolla moze ulec nagłemu
spadkowi...

6. Data: 2007-07-24 11:15:53

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar<v...@U...TO.op.pl>

> [...]
>
> Skay'u wytlumacz mi jedno. W jaki sposob troll Ci zagraza? Coz ów
> troll moze zrobić takiego, co naruszy Twoje bezpieczenstwo?

Troll trollowi zagraża? Oh my, do czego to doszło :D

Gawron

7. Data: 2007-07-24 11:24:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrz Pan wolny rynek i konkurencja!

8. Data: 2007-07-24 11:25:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

O tak, człowiek, jak zwierzę leniwe ma święte prawo do obrony przed zmianami
i walki zazartej o swój Święty Spokój :-)

M.

9. Data: 2007-07-24 11:35:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie wynika aby z prozaicznego faktu, ze część osob w naturze (czyt. w
> realu) jest niesmialych, za to tutaj sobie ta niesmialosc odbijaja?

jakoś mi się nie widzi by ktoś z wyuczoną latami nieśmiałością nagle się jej
wyzbywał dzieki wirtualowi...raczej ścichapeki to podlotki co myslą że nic o
nich z ich słów nie da się wywnioskować...

> Skay'u wytlumacz mi jedno. W jaki sposob troll Ci zagraza? Coz ów troll
moze
> zrobić takiego, co naruszy Twoje bezpieczenstwo?

Mnie w niczym nie zagraża bo ponoć sam jesem trollem pierwszej wody
ale jak widzę w czym ja i mnie podobni wydają się zagrażać "poprawusom"
to wychodzi że grozimy im podważeniem wszystkiego co dla nich ostoją
przekonania o ich wyższości nad trollami... ;P

10. Data: 2007-07-24 11:35:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jednym słowem - rodzi się strach, że pozycja anty-trolla moze ulec nagłemu

dokładnie

Dlaczego zginęli?
Prasowka i komentarz
WCZORAJ