Re: Precz z GMO!

1. Data: 2011-06-10 11:18:45

Temat: Re: Precz z GMO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki mail dostałam:

"Szanowni Państwo,
Mamy małe zwycięstwo. Nowy projekt ustawy o nasiennictwie wrócił dzisiaj do
Komisji Sejmowej.
Dzięki naszej wspólnej akcji 'APEL DO RZĄDU I POLITYKÓW W SPRAWIE
ODRZUCENIA PROJEKTU NOWEJ USTAWY O NASIENNICTWIE' posłowie zadawali podczas
sprawozdania Komisji szereg niewygodnych pytań, cytowali fragmenty naszego
APELU, mówili o braku konsultacji. Widać było efekty naszych działań.
To budujące, że stajemy się coraz to bardziej skuteczni.
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, którzy włączyli się do akcji, podpisali APEL i
nagłośnili całą sprawę.
Oczywiście jest to tylko cząstkowe (!) zwycięstwo ale zyskaliśmy trochę
czasu i możemy spokojniej się zastanowić jak działać dalej, aby doprowadzić
do odrzucenia nowej propozycji ustawy i do tego, aby rząd w końcu
wprowadził zakaz na uprawy GMO.

WSPIERAJ DZIAŁANIA NA RZECZ POLSKI WOLNEJ OD GMO
http://www.icppc.pl/antygmo/pomoz-kampani/

Serdecznie pozdrawiamy,
Jadwiga Łopata i Julian Rose
==========================
ICPPC - International Coalition to Protect the Polish Countryside,
Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi
34-146 Stryszów 156, Poland tel./fax +48 33 8797114 b...@i...pl
www.icppc.pl www.gmo.icppc.pl www.eko-cel.pl"

:-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

2. Data: 2011-06-10 12:48:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 13:18, Ikselka pisze:

> do odrzucenia nowej propozycji ustawy i do tego, aby rząd w końcu
> wprowadził zakaz na uprawy GMO.

Ja pier... zrozum kobieto, że polscy rolnicy sprowadzają materiał siewny
GMO bez żadnych przeszkód i kontroli (bo Schengen) zza południowej
granicy i mają w d... wszelkie radosne akcje, o ile tylko mogą na tym
materiale zarobić/mniej stracić.
To co, powrót żelaznej kurtyny będziecie postulować? :P

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-06-10 14:42:12

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 14:48:49 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> materiale zarobić/mniej stracić.
> To co, powrót żelaznej kurtyny będziecie postulować? :P

I w zwiazku z tym trzeba sie w milczeniu na to zgodzic?

--
Maciek

4. Data: 2011-06-10 17:57:24

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I w zwiazku z tym trzeba sie w milczeniu na to zgodzic?

Zgodziłeś się na demokrację?
Demokracja = ekonomia = wolny rynek = opłacalność.
Rolnik nie jest filantropem. Rolnik ma na utrzymsaniu rodzinę.
Rolnik zrobi wszystko by zarobić i utrzymać rodzinę,
podobnie jak Ty utrzymujesz swoją.
Takie jest życie.
Pozdrawiam ekonomicznie
skryba

5. Data: 2011-06-10 19:17:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 19:57:24 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Rolnik zrobi wszystko by zarobić i utrzymać rodzinę,

Owszem - wyprodukuje "na sprzedoż, a "do jedzenio" bez GMO.

> podobnie jak Ty utrzymujesz swoją.

Nie wszyscy utrzymują swe rodziny kosztem zdrowia i życia innych.

6. Data: 2011-06-10 19:21:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 21:17:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> Owszem - wyprodukuje "na sprzedoż, a "do jedzenio" bez GMO.

> Nie wszyscy utrzymują swe rodziny kosztem zdrowia i życia innych.

Jako mieszkanka wsi bardzo często spotykam się z takimi podziałami w
produkcji... Mogłabym palcem wskazać.

7. Data: 2011-06-10 19:52:51

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 10 Jun 2011 21:17:54 +0200, Ikselka napisał(a):
>
> Jako mieszkanka wsi bardzo często spotykam się z takimi podziałami w
> produkcji... Mogłabym palcem wskazać.

Zboża uprawiasz sobie sama? Na swoją mąkę i pieczesz sama
sobie chlebek z własnej mąki?
Czy kupujesz chlebek powszedni u piekarza?
Jeśli kupujesz u piekarza, to z mąki jaką zakupił w młynie i guzik
go obchodzi czy to mąka ze zboża GMO.
To producent zboża, młynarz i piekarz pokazują Tobie palec
nie koniecznie wskazujący bawiąć się jednocześnie do rozpuku.

Pozdrawiam realistycznie

8. Data: 2011-06-11 05:41:25

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 19:57:24 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Zgodziłeś się na demokrację?

Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
pozbawienia prawa do protestow.

--
Maciek

9. Data: 2011-06-11 11:23:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 07:41:25 +0200, Maciek napisał(a):

> Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
> pozbawienia prawa do protestow.

W dodatku gdzie ta demokracja...

10. Data: 2011-06-11 12:12:59

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro juz pytasz, to nie, nie zgadzalem sie. A wolny rynek nie oznacza
> pozbawienia prawa do protestow.

Hejka. "Polska Partia Protestująca, protestuje zawsze do końca, w swych
protestach nieustająca - PPP"
Pozdrawiam satyrycznie Ja...cki

Co to za klon?
Winorośl na ścianie ze styropianem > Jaką konstrukcje zrobić ?
Re: najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?
najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?
Re: Co to się zalęgło