Re: Precz z aluminiowymi formami!

Data: 2018-08-18 12:42:54
Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> nie pojawią.

> No i co, minerał, czyli dokładnie to samo z czego i my sami się
> składamy. Starożytni Rzymianie wino i wodę magazynowali w ołowianych
> kadziach, następnie pili je z cynowych kubków, a czegoś im brakowało
> względem "barbarzyńców" którzy używali glinianych naczyń? Nie chcę tu
> powiedzieć że ołów jest jakiś super zdrowy, ale nie demonizujmy.
> Wiesz, policjanci i bandyci żartują z postrzelonych przez siebie ofiar
> że "zatruły się ołowiem"..;-)

> Jednak nie ma możliwości aby nie uwalniała z siebie do gotowanego

Jakich - konkretnie?
O ile nie jest uszkodzona, jest niemal idealną powłoką, polecaną nawet do
gotowania kwaśnych potraw (powidła, bigosy itp).

> Szkło wydaje się być idealnym tworzywem, czy jednak za jakiś czas nie
> będzie też miało przypiętej łatki?

Już ją ma - jego kawałki źle działają na układ pokarmowy, zresztą ta
,,łatka" dotyczy także emalii :-))
Innych łatek nie będzie, o ile tylko nie zaczniemy w kuchni używać kwasu
fluorowodorowego :-))

--
XL