Prekonsumpcja szkodzi na romantyzm 333-)

11. Data: 2013-10-12 12:57:45

Temat: Re: Prekonsumpcja szkodzi na romantyzm 333-)
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 03:44:48 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Ależ ja nie jestem seksuologiem,
> [...]
Siem marnujesz...

M.

12. Data: 2013-10-12 17:01:31

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile
Dnia Thu, 10 Oct 2013 03:44:48 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Ależ ja nie jestem seksuologiem,
> [...]
Siem marnujesz...

M.

Kto kontroluje ludziom seks ma nad nimi władzę, to dlatego kościół tak bardzo miesza
się w tą sferę. Tak więc seks to też podróż artystyczna, wyprawa pod powłokę tabu
społecznego, jak też w Polskim klimacie po wolność i godność.
Zresztą nie tylko kościół, masmedia obecne produkują pewien typ człowieka o
specyficznej seksualności.

13. Data: 2013-10-12 17:55:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 00:05:24 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> W dniu 2013-10-10 10:38, Ikselka pisze:
>
> [...]
>
> Nie bój żaby, jeszcze z jedno-dwa pokolenia i się połapią, że cały ten
> ślub to bezsens narzucany przez tradycję. Brak konsumpcji to coś w
> rodzaju 'przebłysku' w tym kierunku, który degraduje rolę ślubu do rangi
> balangi (fajny tytuł na piosenkę) z ważnego wydarzenia.

Nie bój żaby...
http://www.youtube.com/watch?v=y-18U8SYXrU

> A tak poza tym z jakich jeszcze innych okazji powinno się obowiązkowo
> dymać ? ;P

Obowiązkowo? - cóż, zawsze współczuję tym, którym nie dane siebie nawzajem
po prostu i szczerze kochać, pragnąć, od pierwszej chwili razem aż do
ostatniej.

--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

14. Data: 2013-10-12 17:57:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 07:49:31 +0200, Ghost napisał(a):

> BTW ciekaw jestem ile jest osob na grupie szczerze mogacych sie przyznac, ze
> nie mialo seksu ze swoja druga polowka, przed slubem - nie mjasta nieh siem
> nie wpisójom, nie inetersuja mnie nazwiska

A kto tu mówi o czystości przedmałżeńskiej? - mówimy o czymś zupełnie innym
i żal mi Cię, bo jak zwykle rozumisz jak umisz...

15. Data: 2013-10-12 17:58:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 11:14:06 +0200, Aicha napisał(a):

> Więc mnie zaszkodził na romantyzm papiór, a nie prekonsumpcja.

Racjonalizuj sobie jak chcesz...

16. Data: 2013-10-12 18:02:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 12:57:45 +0200, Fragile napisał(a):

> Siem marnujesz...

Tia...

17. Data: 2013-10-12 18:03:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 08:01:31 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Zresztą nie tylko kościół, masmedia obecne produkują pewien typ człowieka o
specyficznej seksualności.

Durniu, "masmedia" same są tego produktem, a nie odwrotnie.

18. Data: 2013-10-12 19:39:30

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

specyficznej seksualności.

Durniu, "masmedia" same są tego produktem, a nie odwrotnie.
- pokaż cytowany tekst -

Nowa teoria spiskowa?

19. Data: 2013-10-12 19:45:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2013 10:39:30 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Ikselka

> Durniu, "masmedia" same są tego produktem, a nie odwrotnie.
> - pokaż cytowany tekst -
>
> Nowa teoria spiskowa?

Nie. Po prostu stare przysłowie "Jaki pan, taki kram". "Masmedia" obecne
wyglądają jak wyglądają, bo są wtórne wobec POTRZEB, a potrzeby biorą się z
mentalności.

20. Data: 2013-10-12 20:36:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 12 października 2013 00:05:24 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:
> W dniu 2013-10-10 10:38, Ikselka pisze:
>

> [...]
>

> Nie bój żaby, jeszcze z jedno-dwa pokolenia i się połapią, że cały ten
>
> ślub to bezsens narzucany przez tradycję.

W Angli już się Debska połapali:

"Pokolenie Bridget Jones. Cały kraj żyje w samotności"

Wielka Brytania staje się krajem singli. W ciągu ostatnich 10 lat liczba osób, które
rezygnują z małżeństwa podskoczyła do 3,6 mln.
Liczba dorosłych osób, które decydują się na zawarcie małżeństwa spadła z 51 proc. do
poziomu poniżej 47 proc. Wyniki spisu, przeprowadzo­ne­go w 2011 roku wykazały, że
jedna trzecia społeczeństwa żyje w osamotnieniu.
Zdaniem ekspertów przyczyn takiej sytuacji jest wiele. Coraz częściej ludzie
wybierają życie w pojedynkę bądź decydują się na wspólne życie na kocią łapę. Coraz
rzadziej pada propozycja małżeństwa, nawet jeśli w planach są dzieci.
Mimo kryzysu społeczeństwa jeśli chodzi o związki, liczba samochodów rodzinnych na
brytyjskich drogach rośnie dwukrotnie szybciej niż ludzka populacja - podaje "Daily
Mail".
Eksperci zauważają także istnienie zjawiska zwanego "pokoleniem Bridget Jones".
Oznacza to, że coraz więcej kobiet decyduje się na pozostanie w stanie wolnym. Liczba
rozwodników wzrosła do 4,5 mln osób w ostatnich latach

http://www.sfora.pl/Pokolenie-Bridget-Jones-Caly-kra
j-zyje-w-samotnosci-a60508
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2455643/Brid
get-Jones-Britain-Married-couples-MINORITY-number-si
ngles-soars.html

Pierwsza fabryka dzieci na zamówienie
Urodziła na trawniku przed kliniką...
Musical cats