Re: Preparaty Tołpy - co się stało z tą sprawą?

From: c...@p...wp.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Preparaty Tołpy - co się stało z tą sprawą?
Date: Sun, 08 Oct 2000 20:00:57 GMT

In article <8...@p...net>,
"Pszemol" <P...@B...com> wrote:
> Kiedyś g3ośno by3o wokó3 preparatów torfowych To3py... pamiętacie?
> Co się z tym sta3o? Czy ludzie to używają? Potwierdzi3y się oczekiwania?
> Czy może to by3 tylko blef, jakaś fikcja paranaukowa... napiszcie coś.

Stalo sie to co ze wszystkimi podobnymi naturalnymi preparatami kiedy sa
rejestrowane i trafiaja do szerokiego obiegu, na polki aptek i sklepow.
Znika wtedy ich mitologiczne dzialanie. Okazuja sie takimi samymi
naturalnymi lekami jak mieta i rumianek, czasem pomoga jako preparat
wspomagajacy, zazwyczaj nie zaszkodza, ale w momencie gdy trafiaja do
aptek z jakis tajemniczych powodow przestaja leczyc powazne choroby.
Walkowana tutaj ostatnio Vilcacora jest w mojej okolicy na pokach kazdego
sklepu spozywczego, obok aspiryny i witaminy C. Ludzie czesciej kupuja
aspiryne, chociaz Vilcacora jest tansza :).

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.