Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?

11. Data: 2000-11-12 14:05:09

Temat: Re: Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Salomon" <o...@o...olewator.pl> napisał w wiadomości
news:8ujh3u$59$1@news.tpi.pl...

> No dobra, ale gdzie to kupic

Hmmmmm, nie powiem bo siedzę w tym na co dzień
a że nie jest to grupa "ogłoszeniowa" więc zapraszam na priv.

>i na czym polega ten 'domowy sposob'.

Na inhalacji połączonej z aromaterapią.

pzdr.

Andrzej

12. Data: 2000-11-12 14:07:17

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Nov 2000, Jacek wrote:

> "Andrzej" <b...@s...com.pl> wrote in message

> Ciekawe ?e takie idiotyczne metody jak ta powy?ej nie jest tak glo?no
> oprotestowywana przez pa?stwa lekarzy jak DO która powoduje ?e ?adne
> zapalenia zatok nam nie gro??, gdy? organizm sobie z takimi bzdurami radzi.

to dlarego, ze np aromaterapia nie jest proponowana na wszelkiego rodzaju
dolegliwosci jak np DO. wiekszosc osob po prostu ma dosyc wciskania DO
wszystkim, ktorzy tutaj pisza z prosba o porade. Bo np zadaje calkiem
konkretne pytanie o to czym jest prozak, a zamiast konkretnej odpowiedzi
otrzymuje cos tam a'propos DO. kazdy by sie zdenerwowal. takich
przykladow moznaby mnozyc i mnozyc. na kazdym kroku wtracacie sie z ta DO,
a nie kazdy chce o niej sluchac, a juz tym bardziej nie w momencie, gdy
zadaje konkretne pytanie.

13. Data: 2000-11-12 14:26:28

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hudson" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy sa dostepne w aptece, wraz z opisem uzycia ?

Myślę ze tak. Popytaj też w zielrskich.
Co się tyczy sposobu użycia to działa to głównie na zasadzie
Inhalacji. Moja specjalność nie mylić ze specjalizacja to domowa
i w pełni profesjonalna hydro/ozono/aromaterapia i coby nie
spamować zapraszam na priv.
Są też "babcine" metody np: garnek, para, ręcznik, kropelka
olejku i choć sam nie stosuje takiej metody wiem że czasami
jest skuteczna.

pzdr
Andrzej

14. Data: 2000-11-12 14:33:50

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message
v.gda.pl...
> [...]
> a nie kazdy chce o niej sluchac, a juz tym bardziej nie w momencie, gdy

Anchelo droga :)
Przeciez to ty i Adamus zupelnie nie optymalny mówiliscie w watku o prozaku
na temat DO. Jak widzisz ja sie powstrzymalem, na szczescie.
Widzisz jak ktos lubi wydawac pieniadze na leki jego sprawa, ale ja jak
tylko bede mial czas bede pisal o alternatywie. Dla kieszeni jak i dla
zdrowia.
Domyslam sie ze wielu sie juz tutaj zrazilo do DO. I krzyz dla nich na
droge.
Ja jednak wiem, ze wielu ludzi tutaj czyta, nawet nie wypowiadajac sie na
liscie.
I ci, którzy maja jakas nieznana mi predyspozycje lykna ten temat
przynajmniej na tyle aby o tym poczytac, wyrobic sobie swoje wlasne zdanie,
czasem sprawdzic na sobie, tak jak ja to zrobilem 3 lata temu..
I oni maja szanse na skorzystanie z tego wynalazku.
A reszta, ci z klapami na oczach albo wiedzacy to co im pisze kolorowa
gazetka, albo reklamówka kolejnego leku maja pecha bo im juz niewiele moze
pomóc. A oni wlasnie najwiecej krzycza. Ale karawana idzie dalej.
Mamy w swoim gronie wiele osób które tu wlasnie dowiedzialy sie o DO po raz
pierwszy i dzis korzystaja z poprawy finansów i zdrowia.
3 lata temu znalem tylko siebie z osób które tak jadly, no i moich rodziców
i kilku znajomych którzy tez zaczeli to testowac na sobie. A dzis mamy juz
kilkadziesiat osób zaczynajacych dzalac w stowarzyszeniu majacym na celu
popularyzowanie tego modelu zywienia. Nikt nam za to nie placi, nie mamy tez
w tym zadnego innego interesu poza tym, ze chcemy sie chwalicze jest taka
metoda, która pozwala w bardzowielu przypadkach wrócic do zdrowia starym i
zchorowanym a utrzymywac przez wiele lat zdrowie mlodym.
Ot i wsio.
Pozdrawiam
Jacek

15. Data: 2000-11-12 14:45:21

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Goździkowy mam "zaszufladkowany" jako działający przeciwbólowo;-)
> Polecam go zawsze reumatykom no i oczywiście tym którzy mają
> problemy z bólem ząbków. Goździkowy wzmacnia system odpornościowy
> a latem bywa pomocny w odstraszaniu owadów. To że ulubiony......
> ..... rozumiem hehe, wszak goździkowy uchodzi za afrodyzjak;-)

To mój organizm w takim razie wie co wybierać :-)
Strasznie kocham kwiaty goździki i ich zapach :-)
Niestety ostatnio nigdzie nie widzę w sklepach tego olejku ... a mam
taki fajny, ładny kominek.

Kaja

16. Data: 2000-11-12 14:47:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> Użytkownik "Salomon" <o...@o...olewator.pl> napisał w wiadomości

> Hmmmmm, nie powiem bo siedzę w tym na co dzień
> a że nie jest to grupa "ogłoszeniowa" więc zapraszam na priv.

> Na inhalacji połączonej z aromaterapią.

I dodania ładnego zapachu w mieszkaniu :-)

Kaja

17. Data: 2000-11-12 14:51:57

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Anchelo droga :)
> Przeciez to ty i Adamus zupelnie nie optymalny mówiliscie w watku o prozaku

moze nie Ty, a ktos inny wspomnial mi o tej diecie i szczerze mowiac sie
zdenerwowalam!

a moze wytlumaczysz mi jakim cudem prosba o pomoc w sprawie depresji
zamienila sie w pogaduszki na temat smietanki, mleczka, herbatki, dietki
itp, co?

> [...]
> A reszta, ci z klapami na oczach albo wiedzacy to co im pisze kolorowa
> gazetka, albo reklamówka kolejnego leku maja pecha bo im juz niewiele moze

TERAZ TO JUZ PRZESADZILES!!!! DYSKUSJA, DYSKUSJA, ALE NIE MUSISZ NIKOGO
OBRAZAC. to raczej Wy macie klapki na oczach i nie widzicie innych
rozwiazan, poza ta Wasza "dietka", ktora jest pierwszym, drugim....i
setnym cudem swiata!

A oni wlasnie najwiecej krzycza.

Krzycza, bo maja dosc wciskania ludziom "dietki" na kazdym kroku.

> [...]
> metoda, która pozwala w bardzowielu przypadkach wrócic do zdrowia starym i
> zchorowanym a utrzymywac przez wiele lat zdrowie mlodym.

nie twierdze, ze DO jest zla dieta, ale na litosc Boska nie kazdy chce
wysluchiwac o dietce jako rozwiazaniu jego problemow. mowisz, ze to tania
i latwa metoda. a czy pomyslales ilu rzeczy trzeba sie wyrzec by przejsc
na DO. istnieja latwiejsze sposoby. I PEWNE, w przeciwienstwie do DO.

Pozdrawiam

18. Data: 2000-11-12 15:16:35

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

[...]
> Ale globalną metodą było by poprostu zwiększyć odporność organizmu.
[...]

Coś w tym jest i dlatego stosuję inną teorię wynikającą z pytania:
"leczyć czy zapobiegać".
Przy obecnym stanie zaniedbań ekologicznych i chorym systemie
opieki medycznej jedno i drugie nie jest łatwe, tanie i skuteczne:-((((
Jednak "złotówka" wydana dzisiaj na zapobieganie pozwoli na
zaoszczędzenie jutro 10 zł. na koszty związane z leczeniem.

W tej konwencji odpisałem na pytanie problemowe a dopisując
że "zima tuż, tuż" wskazałem na możliwość zapobiegnięcia
możliwości powikłań.

pzdr

Andrzej

19. Data: 2000-11-12 16:25:18

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message
v.gda.pl...

v.gda.pl...

> moze nie Ty, a ktos inny wspomnial mi o tej diecie i szczerze mowiac sie
> zdenerwowalam!

W prywatnej korespondencji czy na liscie?
ja takiego postu nie widze.

> a moze wytlumaczysz mi jakim cudem prosba o pomoc w sprawie depresji
> zamienila sie w pogaduszki na temat smietanki, mleczka, herbatki, dietki
> itp, co?

Jako ze mam za soba okres i taki, który mozna nazwac depresja i wiem jak to
sie zmienilo po zmianie zywienia na lepsze.
Dodatkowo, nie wiem dlaczego wielu z was tak broni sie przed tak oczywista
prawda, ze to jak dziala kazdy element naszego organizmu musi zalezec od
tego co jemy.

> [...]
> OBRAZAC. to raczej Wy macie klapki na oczach i nie widzicie innych
> rozwiazan, poza ta Wasza "dietka", ktora jest pierwszym, drugim....i

Nie wiem czy to bylo obrazanie.
moze tak, nie bylo to moim celem. Urazonych przepraszam.
Czy jak powiem, ze osoby majace u siebie silny mechanizm redukcji dysonansu
poznawczego, co jest równoznaczne z klapkami na oczach, bedzie bardziej
dyplomatyczne?
A co powiesz na tematy pozostale poza tym niefortunnym zdaniem?
A sa one w tej dyskusji o wiele istotniejsze.

> A oni wlasnie najwiecej krzycza.
>
> Krzycza, bo maja dosc wciskania ludziom "dietki" na kazdym kroku.

To nie jest dietka.
Jej nazwa Dieta jest bardzo niefortunna.
Kojarzy sie ona z tymczasowym sposobem karmienia zawodnika, a to w celu
zrzucenia kilku kg a to czegos innego.
A to jest sposób na zycie zapewniajacy zdrowie, niskie koszty zycia i kilka
innych spraw o których nie napisze bo skoro to co pisze wywoluje takie
reakcje to nie chce draznic nikogo.
A ci co chca sie dowiedziec dotra do tego.

> Ale karawana idzie dalej.
> >

> nie twierdze, ze DO jest zla dieta, ale na litosc Boska nie kazdy chce
> wysluchiwac o dietce jako rozwiazaniu jego problemow.
Gdyby to byla dieta, czyli sposób leczenia, taki jak inne krótkotrwale diety
bylo by jak piszesz.
Ale zauwaz ze odpowiadam na pytania ludziom którzy maja problem i
przedstawiam jeden z mozliwych sposobów który wiem ze jest skuteczny, choc
nie do konca zawsze wiadomo dlaczego tak to dziala.

> mowisz, ze to tania
> i latwa metoda. a czy pomyslales ilu rzeczy trzeba sie wyrzec by przejsc
> na DO.

Wiem, sam stosuje to od 3 lat.
I powiem ci, ze nie jest to wcale takie straszne.
Tak naprawde to jemy prawie to samo co wszyscy. Poza maksymalnie slodkimi i
bezbialkowymi produktami.
Za to inne sa ilosci tych produktów.
A z czasem zmienia sie smak co powoduje ze wiele potraw i produktów i tak
przestaje smakowac.

> istnieja latwiejsze sposoby. I PEWNE, w przeciwienstwie do DO.

pisz prosze jakie masz pomysly na te pewne sposoby:
lista problemów:

1. Ch. Buergera.
2. Cukrzyca II i I
3. Nadcisnienie Samoistne.
4. Miazdzyca,
5. Choroba wiencowa.
6. Neurastenia
7. Migrena
8. Gosciec postepujacy.
9. Alergie.
10. Pozostale choroby z autoagresji.

i kilka innych, ale na razie te 10 wystarczy :)
Pozdrawiam
Jacek

20. Data: 2000-11-12 16:33:55

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak "złotówka" wydana dzisiaj na zapobieganie pozwoli na
> zaoszczędzenie jutro 10 zł. na koszty związane z leczeniem.

Zwłaszcza że w interesie tych którzy mają pieniądze i na "zdrowiu" zarabiają
jest właśnie to aby ludzie byli słabej kondycji i możliwie często chorowali,
zaziębiali itp.
Tu chyba niewiele osób ma wątpliwości.

Co blok reklam to reklama jakiego specyfiku cytat z jednej z nich:

"kiedy dziecko ma gorączkę to potrzebuje lekarstwa"
A wielu doświadczonych lekarzy wie, że nie ma niczego lepszego niż gorączka
(w granicach oczywiście tych 39 z hakiem stopni). Że w ten sposób organizm
sam walczy z infekcją.
A ci nam wmawiają że należy dzieciakowi zbijać gorączkę paracetamolem w
jakimś genialnym syropku.
Zaraz potem reklama soczku 10% cukru i się kręci.
dzieciaki chorują bo żłopią ten sok a ci się cieszą bo mają zbyt na syropek.

> W tej konwencji odpisałem na pytanie problemowe a dopisując
> że "zima tuż, tuż" wskazałem na możliwość zapobiegnięcia
> możliwości powikłań.

Pozdrawiam jak najbardziej, zima tuż tuż :)
Jacek

> pzdr
>
> Andrzej

Antykoncepcja - spirala