Prezent czy zadra?

11. Data: 2006-05-30 21:29:43

Temat: Re: Prezent czy zadra?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "miranka"
<a...@m...pl> mówiąc:

>A możesz się dopytać, co tak prezentobiorców ubodło? Z ciekawości pytam...

Stawiam, że albo chodzi o kasę (jak to, myślisz, że nas nie stać?!) albo
o wizerunek (myślisz, że co, sami nie umiemy sobie zaplanować ciekawie
czasu?!).

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

12. Data: 2006-05-30 22:06:09

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Stawiam, że albo chodzi o kasę (jak to, myślisz, że nas nie stać?!) albo
> o wizerunek (myślisz, że co, sami nie umiemy sobie zaplanować ciekawie

Pewnie dobrze stawiasz, ale warto by usłyszeć argumentację głównych
zainteresowanych...
Anka

13. Data: 2006-05-31 06:23:35

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak byście zareagowali, gdybyście dostali na którąś tam rocznicę ślubu w
> charakterze prezentu opłaconą rezerwację na weekend w pięknym
> pensjonacie w górach (z wyżywieniem)? Czy byłby to dla Was powód do
> radości, czy odebralibyście to jako coś negatywnego?

Hyhy, ufundowałam rodzicom weekend w Paryżu. To był najgorszy weekend
mojego życia... Zajmowałam się dzieciakami, które na co dzień są pod opieką
rodziców. Dały popalić :) A na koniec rodzice nie zdążyli na samolot
powrotny. Oj działo się, działo...

Wspominają to jako fantastyczną przygodę. Zwłaszcza nocne siedzenie na
lotnisku. POgadali sobie jak za narzeczeńskich czasów.

Inna sprawa, że w terminy wtajemniczyłam ojca, bo ktos musiał mi pomóc
wybrać najlepszy (najmniej kłopotliwy) weekend.

Margola

14. Data: 2006-05-31 06:50:32

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Ja też nie miałam pojęcia o tym, że można to odebrać jako poniżenie.

Po...po-co?

Muszę przyznać, że z "większych" okazji chętnie robimy tego rodzaju prezenty
osobom, o których wiemy, że lubią podróże. Dopuszczam do siebie myśl, że
komuś z obdarowanych pomysł może się nie podobać (jak do tej pory wyłącznie
na tle "aaa, tyle pieniędzy na nas wydaliście!", ale różnie może być) - ale
żeby poniżenie? Nie ukrywam zaskoczenia.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

15. Data: 2006-05-31 07:24:20

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakterze prezentu opłaconą rezerwację na weekend w pięknym pensjonacie
> w górach (z wyżywieniem)? Czy byłby to dla Was powód do radości, czy

Czemu 'negatywnego'?? Wspaniały prezent, jak dla mnie. :-) Chociaz preferuję
morze.
Czyżby dziadkowie chcieli Wam coś przekazać? ;-))
Iwona

16. Data: 2006-05-31 07:51:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Czemu 'negatywnego'?? Wspaniały prezent, jak dla mnie. :-) Chociaz
> preferuję morze.

W góry jest bliżej z miejsca zamieszkania obdarowanych, a przy
weekendowym wyjeździe to ważne.

> Czyżby dziadkowie chcieli Wam coś przekazać? ;-))

Tu nie chodzi o dziadków, więc kwestia "za bardzo męczące" albo coś w
tym rodzaju też odpada.

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2006-05-31 07:54:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Po...po-co?

Poniżenie albo upokorzenie, już dokładnie nie pamiętam, ale to chyba
niewiele zmienia.

> pory wyłącznie na tle "aaa, tyle pieniędzy na nas wydaliście!", ale

Przypuszczam, że o ten powód chodzi, ale też nie rozumiem, dlaczego ktoś
mógłby poczuć się obrażony.

Pozdrawiam
Ewa

18. Data: 2006-05-31 08:14:27

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie chodzi o dziadków, więc kwestia "za bardzo męczące" albo coś w tym
> rodzaju też odpada.

Chodziło mi o Waszych rodziców (dziadków dla młodej). Że może wysyłają Was
na weekend, cobyście zmajstrowali kolejnego potomka. Taki tam nietrafiony
żart.
Iwona

19. Data: 2006-05-31 09:00:25

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 May 2006 20:40:20 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> pensjonacie w górach (z wyżywieniem)? Czy byłby to dla Was powód do
> radości, czy odebralibyście to jako coś negatywnego?

A kiedy wyjazd? Aby nie czasie mistrzostw świata?

puchaty

20. Data: 2006-05-31 09:00:48

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pensjonacie w górach (z wyżywieniem)? Czy byłby to dla Was powód do
> radości, czy odebralibyście to jako coś negatywnego?

A kiedy wyjazd? Aby nie w czasie mistrzostw świata?

puchaty

apropos wątku
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
Praca od zaraz
Samotność (takie sobie rozważania)
Eurowizja