Prezent czy zadra?

31. Data: 2006-05-31 14:28:07

Temat: Re: Prezent czy zadra?
Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:e5i3ib$s4i$1@proxy.provider.pl...
> Jak byście zareagowali, gdybyście dostali na którąś tam rocznicę ślubu w
> charakterze prezentu opłaconą rezerwację na weekend w pięknym pensjonacie
> w górach (z wyżywieniem)?

Jesli mam mowic o swojej reakcji to na pewno bym sie nie obrazila na
darczynce, prezent bardzo mily, ale szczesliwa to bym nie byla. Nie cierpie
gor i unikam:). Weekendy na ogol mam zaplanowane z duzym wyprzedzeniem. A
wez tu teraz czlowieku nie pojedz - no glupio...

almadka

32. Data: 2006-05-31 14:38:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> charakterze prezentu opłaconą rezerwację na weekend w pięknym pensjonacie
> w górach (z wyżywieniem)? Czy byłby to dla Was powód do radości, czy

na pewno nie odebralabym to jako cos negatywnego.
jednakze z takimi prezentami trzeba uwazac, zeby nie
zrobic "klopotu". bo kazac sie moze, ze w gory nie mozna
jechac ze wzgledu na stan zdrowia, bo weekend nie ten, bo itp
niech to bedzie wczesniej jakos skonsultowane. a sam
pomysl wydaje mi sie rewelacyjny.

iwon(k)a

33. Data: 2006-05-31 16:07:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> jechac ze wzgledu na stan zdrowia, bo weekend nie ten, bo itp
> niech to bedzie wczesniej jakos skonsultowane. a sam

Żadne problemy zdrowotne nie wchodzą w grę, a wcześniejszy wywiad u
bardzo zorientowanej osoby wykluczył jakiekolwiek plany w tym czasie.
Rezerwacja zresztą została wysłana na długo przed planowanym weekendem.
Zresztą, gdyby obdarowani podali jakąkolwiek logiczną i obiektywną
przyczynę, dla której im to nie pasuje, nie byłoby o czym mówić.

Pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2006-05-31 16:23:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
> gdyby obdarowani podali jakąkolwiek logiczną i obiektywną przyczynę, dla
> której im to nie pasuje, nie byłoby o czym mówić.

to sa to jakies dziwolagi :)

iwon(k)a

35. Data: 2006-05-31 16:51:11

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> weekendem. Zresztą, gdyby obdarowani podali jakąkolwiek logiczną i
> obiektywną przyczynę, dla której im to nie pasuje, nie byłoby o czym

Mimo wszystko jest to organizowanie cudzego czasu.
Szczerze mówiąc mnie taki prezent nie przyszedłby do głowy (może za mała
głowa :).
Ale to akurat nie powód, żeby mówić o 'poniżeniu/upokorzeniu'.
Nie wiesz, o co z tym chodzi?

Paff
--
Jeśli ktoś ma dziewczynę/partnerkę/żonę to patrzenie na inne kobiety jest
świństwem.

36. Data: 2006-05-31 17:40:24

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam koleżankę z osiedla :-). Na którym placu zabaw bywasz? ;-)
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Na największym w okolicy, czyli przy Jackowskiego:) Ale już nie za często,
bo Jasiek chodzi do przedszkola, więc bywamy głównie popołudniami.
Pozdr. Ewa

37. Data: 2006-05-31 18:10:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):

> Na największym w okolicy, czyli przy Jackowskiego:) Ale już nie za
> często, bo Jasiek chodzi do przedszkola, więc bywamy głównie popołudniami.

Na Jackowskiego bywamy rzadko, Maja lubi ten plac zabaw z ciuchcią ostatnio.
A do którego przedszkola? (że tak podrążę temat ;-) ). Moja Maja się też
wybiera od września (dostałyśmy się na Dembowskiego) i jest pełna
optymizmu w przeciwieństwie do mamusi ;-).

Pozdrawiam
Ewa

38. Data: 2006-05-31 20:36:19

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do którego przedszkola? (że tak podrążę temat ;-)

Od września już zerówka....ech, czas leci.
Chodzi na Braci Gierymskich. Owszem, przytulnie, kameralnie, piękna okolica,
no i co najważniejsze - kumple:) Co do zaangażowania pań to....hmm.....jakby
to....w myśl zasady "czy się stoi, czy się leży", no trudno, tak trafił. Ale
syn panie lubi, ja prywatnie też nic do nich nie mam, więc nie będę dziecka
rzucać na jeden rok w nowe otoczenie. Najważniejsze, że czuje się tam
bezpiecznie i chodzi bez oporów;)

Pozdr. Ewa

39. Data: 2006-05-31 22:13:29

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie miałam pojęcia o tym, że można to odebrać jako poniżenie.

Ci małzonkowie maja spory problem z samooceną. Współczuję im.
Według mnie to jeden z lepszych prezentów o jakim słyszałem.

Pozdrawiam

Jacek

40. Data: 2006-05-31 22:19:32

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bogna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

Cóż, chciałebym mieć syna który tak o mnie dba. I nie ważne czy w danej
chwili mnie stać czy nie. W końcu kiedy obdarowujemy dzieci ich tez na to
nie stać.

Po drugie Ci rodzice są okropni i nie chciałbym jeżdzić do nich, po to aby
wysłuchiwać ich pretensji.

Po trzecie skoro ich stać to co za problem zaproponowac dzieciom aby
poejchali z nimi w ten weeknd albo w inny.

Pozdrawiam

Jacek

apropos wątku
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
Praca od zaraz
Samotność (takie sobie rozważania)
Eurowizja