Prezent dla studenta/tki medycyny

1. Data: 2004-12-04 20:31:25

Temat: Prezent dla studenta/tki medycyny
Od: "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> szukaj wiadomości tego autora

witam
szanowni
mam w rodzinie studentke medycyny i zastanawialem sie nad jakims prezentem
gwiazdkowym dla niej, takim "z branzy", ktory sie jej przyda, myslalem o
jakims komplecie w gustownym pudeleczku, moze jakis stetoskop, inne??
prosze poradzcie, czy sa jakies zestawy "prezentowe" dla adeptow sztuki
lekarskiej, gdzie mozna to nabyc (najlepiej jakis sklep internetowy)
za wszelkie sugestie z gory dziekuje
ps. oczywiscie odpadaja wszelkie plastikowe zestawy maly lekarz dla dzieci
:) :)
pozdrawiam
ouiko

2. Data: 2004-12-04 20:44:29

Temat: Re: Prezent dla studenta/tki medycyny
Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-12-04 21:31, ouiko wrote:

> ps. oczywiscie odpadaja wszelkie plastikowe zestawy maly lekarz dla dzieci
> :) :)
> pozdrawiam
> ouiko

Czemu, ja bym sie ucieszyl na taki podreczny zestawik ;-)

Niedawno w prezencie dostalem Littman'a Classic II S.E. (w Polsce www.3m.pl ->
Dzial med.), kwestia stetoskopow byla tutaj szeroko niedawno poruszana.

Z innej beczki - moze jakis tani palmtopik, mozna sobie wgrac Doktopa
(www.doktop.pl), ePocrates i mase innych przydatnych rzeczy.

pozdr.
--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]

3. Data: 2004-12-05 08:54:09

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ouiko" <o...@p...pl_antyspam> napisał w wiadomości
> [...]
> prosze poradzcie, czy sa jakies zestawy "prezentowe" dla adeptow sztuki
> lekarskiej, gdzie mozna to nabyc (najlepiej jakis sklep internetowy)

wybadalbym delikatnie czy ma zapatrywania na konkretna specjalizacje, mozna
by cos ukierunkowac. ksiazka, atlas...

nudnosci w ciazy
Jezyk
Szybkie pytanie: ile trwa posiem moczu