Prezerwatywy opóźniające wytrysk ... ?

1. Data: 2006-02-28 18:57:43

Temat: Prezerwatywy opóźniające wytrysk ... ?
Od: "Ciekawy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

W jaki sposób prezerwatywy opóźniające wytrysk opóźniają wytrysk (masło maślane,
ale wiadomo o co chodzi).
W/g mnie jest to działanie mechaniczne na członka. Ja i moja małżonka mamy
rebusa. Kto go rozwiąże ?

Pozdrowienia i dzięki za ewentualne wyjaśnienie,

--
Ciekawski

2. Data: 2006-02-28 21:38:53

Temat: Re: Prezerwatywy opóźniające wytrysk ... ?
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zawierają na swoje powierzchni lignokainę lub inny środek miejscowo
znieczulający, który łagodząc doznania przedłuża stosunek i opóźnia
wytrysk...
Morris

3. Data: 2006-02-28 23:07:37

Od: "Roman" <R...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawierają na swoje powierzchni lignokainę lub inny środek miejscowo
> znieczulający, który łagodząc doznania przedłuża stosunek i opóźnia
> wytrysk...

Przy okazji znieczulając partnerkę, dla której stosunek przestaje być
przyjemny ...

4. Data: 2006-02-28 23:43:24

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <R...@x...pl> napisał w wiadomości

> Przy okazji znieczulając partnerkę, dla której stosunek przestaje być
> przyjemny ...

a to jakies dziurkowane gumki?

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-03-01 02:28:57

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Roman" <R...@x...pl> napisał w wiadomości

> a to jakies dziurkowane gumki?

Nie, ale zwinięte były:-)

--
Pozdr

6. Data: 2006-03-01 08:55:40

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:du2kr3$vfk$1@achot.icm.edu.pl tako rzecze Roman

> Przy okazji znieczulając partnerkę, dla której stosunek przestaje
> być przyjemny ...

Ten środek, jest tylko od wewnątrz. Chyba, że założyłeś gumkę na lewą
stronę :-)))

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

7. Data: 2006-03-01 09:24:39

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 09:55:40 +0100, Robert Pyzel wrote:

> Ten środek, jest tylko od wewnątrz. Chyba, że założyłeś gumkę na lewą
> stronę :-)))

A teraz pomyśl jeszcze raz i zastanów się jak wygląda zwinięta
prezerwatywa. I dlaczego środek naniesiony na powierzchnie zewnętrzną
będzie również na wewnętrznej i vicek wersal.

Chyba że znasz jakieś prezerwatywy sprzedawane w formie rozwinietej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2006-03-01 09:33:27

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:vd2eexx9j54g$.dlg@always.coca.cola tako rzecze Marek Bieniek

> A teraz pomyśl jeszcze raz i zastanów się jak wygląda zwinięta
> prezerwatywa. I dlaczego środek naniesiony na powierzchnie zewnętrzną
> będzie również na wewnętrznej i vicek wersal.

Przecież wystarczy go tylko umieścić w zbiorniczku, znieczulamy żołądź,
nie całego członka.

> Chyba że znasz jakieś prezerwatywy sprzedawane w formie rozwinietej.

Jakieś dziwne wynalazki z sex shopu o grubości skafandra nurka

9. Data: 2006-03-01 09:54:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 10:33:27 +0100, Robert Pyzel wrote:

> Przecież wystarczy go tylko umieścić w zbiorniczku, znieczulamy żołądź,
> nie całego członka.

Utopia IMHO:)

> Jakieś dziwne wynalazki z sex shopu o grubości skafandra nurka

<blush>
Ja tam w takie miejsca nie chodzę.
</blush>

;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2006-03-01 10:31:22

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> writes:

> A teraz pomyśl jeszcze raz i zastanów się jak wygląda zwinięta
> prezerwatywa. I dlaczego środek naniesiony na powierzchnie zewnętrzną
> będzie również na wewnętrznej i vicek wersal.

To trzeba w takim razie nałożyć jeszcze drugą bez tego środka.

MJ

rożyczka - interpretacja IGM IGE
kolana
hydrocolonoterapia