Prezerwatywy opóźniające wytrysk ... ?

11. Data: 2006-03-01 10:39:56

Temat: Re: Prezerwatywy opóźniające wytrysk ... ?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 11:31:22 +0100, Michal Jankowski wrote:

> To trzeba w takim razie nałożyć jeszcze drugą bez tego środka.
:)

To mi przypomina pewien wykład z epizodem z uczulonymi na lateks
uprawiajacymi bezpieczny seks w roli głównej. Wtedy jeszcze nie było
prezerwatyw poliuretanowych, był tylko lateks i prezerwatywy z jelit
zwierzęcych. No i trza było kanapkę zrobić - jelito-lateks-jelito.
Totalne znieczulenie gwarantowane:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2006-03-01 14:15:32

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie, ale zwinięte były:-)

po co? :-)

--
pozdro
ape

13. Data: 2006-03-01 14:33:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> writes:

> To mi przypomina pewien wykład z epizodem z uczulonymi na lateks

Była taka zagadka - jak mając dwie prezerwatywy przelecieć trzy
panienki? 8-)

MJ

14. Data: 2006-03-02 22:09:03

Od: Marta <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezerwatyw poliuretanowych, był tylko lateks i prezerwatywy z jelit
> zwierzęcych. No i trza było kanapkę zrobić - jelito-lateks-jelito.

I po tej calej niewatpliwie praco i czaso chlonnej "operacji uzbrajania
narzedzia" jeszcze byl czas i ochota? :-)

15. Data: 2006-03-04 09:19:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Mar 2006, Marta wrote:

> I po tej calej niewatpliwie praco i czaso chlonnej "operacji uzbrajania
> narzedzia" jeszcze byl czas i ochota? :-)

no wlasnie ... to jest pytanie ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl