Prezydencie, oddaj mój głos

1. Data: 2015-12-17 16:23:43

Temat: Prezydencie, oddaj mój głos
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żeby chociaż udawał, że jest prezydentem wszystkich Polaków - żałują ci, którzy
głosowali w ramach buntu na Andrzeja Dudę. Bo niektórzy już się tego wstydzą.

http://m.newsweek.pl/prezydent-andrzej-duda-ranking-
poparcia-zaufanie-spoleczne-,artykuly,375812,1.html

2. Data: 2015-12-17 16:32:03

Temat: Re: Prezydencie, oddaj mój głos
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> http://m.newsweek.pl/prezydent-andrzej-duda-ranking-
poparcia-zaufanie-spoleczne-,artykuly,375812,1.html

"Imiona i nazwiska niektórych bohaterów na ich prośbę zostały zmienione"

Znaczy z brudnego palucha wyssane przez niemiecki Lisweek.

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2015-12-17 16:39:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]
"Imiona i nazwiska niektórych bohaterów na ich prośbę zostały zmienione"

Znaczy z brudnego palucha wyssane przez niemiecki Lisweek.

W takim państwie trzeba chronić swoje dane, bo można mieć przykrości za krytykę Pis.
A ty myślałeś że obłuda Dudy, łamanie konstytucji i prawa pozostanie bez echa?

Pis leci w dół na łeb na szyję
Czym była katolicka Hiszpania w XXw.
Kukiz z narodowcami zakłada szwadrony śmierci
no i mamy naszego mkarwana
Cenzura zaburzonych psychicznie