,,Prezydent"

11. Data: 2018-10-23 13:20:28

Temat: Re: ,,Prezydent"
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.10.18 um 11:59 schrieb XL:
> W konwencji analogicznej do ,,Kleru", oczywiście, panie Smarzowski, bo jakże
> inaczej.
> Ja tylko rzucam temat - pan wybiera postać.
> Kwach? Komor?
> O Wałęsie już było? No tak, było, ale w INNEJ konwencji, a to przeciez pan
> jest od pokazywania PRAWDY :-)

Zauwazylem liczne sugestie dla rezysera. Nie wiem tylko czy - o ile one
do niego w ogole docieraja - juz na nie odpowiedzial. Jako wieczny
krytykant widzialbym jednak pare problemow: na kazdy film potrzeba sporo
pieniedzy, a kazdy wymaga czasu na przygotownie i realizacje. Inna
sprawa to widz, bo czy tlumy pojda na filmy o lekarzach, nauczycielach,
pogromach, noblistach? A jak pies z kulawa noga na nie sie nie
pofatyguje, to g*wno bedzie z finansowaniem innych, a film plajtujacy
moze pociagnac producenta w przepasc. Moze wiec zainteresowac tematami
Hollywood?

Mam jednak alternatywne pomysly. Dlaczego nie zrobic filmow o pedofilii
wsrod rabinow, islamistow, "lewakow", o bandytach przebranych za
imigrantow, o mackach wrogich sil brukselskich oplatajacych Polske, o
knowaniach Sorosa, Kissingera, Rockefellera i Rothschildow, o masonerii
i genderowym lobby dazacych do dechrystianizacji Europy itp. Ze takich
filmikow pelno jest w sieci? Ale gdyby do tego wziac znanych rezyserow,
wlaczyc Hollywood, dac pieczec narodowa i pieniadze Jacka Kurskiego i
imprimatur ministra kultury, to sukces bylby murowany. Cos jak z "Korona
krolow". Prosze napisac pod wlasciwy adres, bo grupa dyskusyjna to 10-20
starszych malo mobilnych, a czasem chorych czytelnikow.

--
saluto
Silvio Balconetti

12. Data: 2018-10-23 15:55:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> i genderowym lobby dazacych do dechrystianizacji Europy itp. Ze takich
> filmikow pelno jest w sieci? Ale gdyby do tego wziac znanych rezyserow,

Stop!
Wszystko(prawie), co wyżej wymieniasz, jest opanowane przez tych, przeciw
którym skierowane byłoby przesłanie tych filmów.
Całe Hollywood to Żydzi i jeśli o tym nie wiesz, to czas, byś się obudził.

--
XL

13. Data: 2018-10-24 14:13:58

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.10.18 um 15:55 schrieb XL:

> [...]
> którym skierowane byłoby przesłanie tych filmów.
> Całe Hollywood to Żydzi i jeśli o tym nie wiesz, to czas, byś się obudził.

Ale o islamistach i uchodzcach mogliby cos nakrecic. Trump wiadomo kogo
ma w rodzinie i otoczeniu, ale muzulmanow i mniejszosci nie lubi, wiec
by chyba nie przeszkadzal.

14. Data: 2018-10-24 15:05:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Ale o islamistach i uchodzcach mogliby cos nakrecic.

Nie mogliby. Bo o nich i ich ,,religii miłości" wolno kręcić tylko wg
politpoprawności - inaczej kończy się tak:
https://www.tvp.info/39592003/odnaleziono-szczatki-d
ziennikarza-wstrzasajace-odkrycie-w-ogrodzie-konsula

A o katolickiej ,,religii nienawiści", zboczonym klerze i kłamliwych
wyznawcach - można tylko tak jak w ,,Klerze" czy innych tego typu obrazkach
- i nic za to nie grozi.
?

> Trump wiadomo kogo
> ma w rodzinie i otoczeniu, ale muzulmanow i mniejszosci nie lubi, wiec
> by chyba nie przeszkadzal.

A co im tam Trump.

--
XL