Prezydent niezłomny.

1. Data: 2016-01-05 02:04:19

Temat: Prezydent niezłomny.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Duda podczas inauguracyjnego przemówienia sam nadał sobie przydomek
"niezłomny".

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,19341407,news
week-niezlomny-do-uslug-prezydent-duda-bardziej-od-t
rybunalu.html

********
Ale jaja, szkoda że nie jutrzenka ludzkości lub słońce zbawienia.
Ale gdzie on widzi tą niezłomność, w wytrwałym bieganiu na smyczy Kaczki, czy
działania przeciwko Polsce i polskiej konstytucji. ? To każda dziwka, która teraz
daje na tym mrozie dupy, też jest niezłomna.

2. Data: 2016-01-05 13:50:42

Temat: Re: Prezydent niezłomny.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Ale jaja, szkoda że nie jutrzenka ludzkości lub słońce zbawienia.

Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 516: 2015 - rok bulu i nadzieji
https://www.youtube.com/watch?v=GPF3XbrwX0A

3. Data: 2016-01-05 13:52:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 517: Zrzut miliona demokratów
https://www.youtube.com/watch?v=k-TEIC3dyhI

4. Data: 2016-01-05 17:11:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 517: Zrzut miliona demokratów

Mówisz o Pisowskich mediach, no bo to jest ministerstwo prawdy jak u Orwella, czyli
kłamstwo to prawda.

5. Data: 2016-01-05 19:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@g...com ...

> Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 517: Zrzut miliona demokratów
> https://www.youtube.com/watch?v=k-TEIC3dyhI

Niezłe :)

6. Data: 2016-01-05 20:33:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik s...@g...com ...

> Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 517: Zrzut miliona demokratów
> https://www.youtube.com/watch?v=k-TEIC3dyhI

Niezłe :)

Oglądałeś co oglądają sepataryści z Krymu, oglądają zakłamaną propagandę Putina i
zwracam ci tylko uwagę, że ta propaganda Putina dokładnie to samo wymyśla do
majdanowców co pisowskie media do Kodu.

7. Data: 2016-01-05 23:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> propagandę Putina i zwracam ci tylko uwagę, że ta propaganda Putina
> dokładnie to samo wymyśla do majdanowców co pisowskie media do Kodu.

Czekaj, czekaj, kogo konkretnie masz na mysli piszac separatyści z Krymu?

A bardziej ogólnie - róznica miedzy propaganda Putina o załączonym
filmikiem jest taka, ze tamto jest na serio a to po prostu dobrze zrobiona
satyra oparta na fajnym pomysle.

8. Data: 2016-01-05 23:13:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ukraina chce do europejskiej cywilizacji, prostacy z Krymu chcą do Putina, bo to
mentalność postsowiecka, potrzebuje przodownika który im mówi jak żyć.
W polsce masz ten sam podział, mentalność postsowiecka chce dyktutury czyli Pisu, to
jest Polski- krym.

A że plebs nie umie decydować za swoje życie, to nie odróżnia fałszu od prawdy, więc
czy media Putina czy Pisowskie, odnośnie tych co chcą wolności i europy, czyli
Majdan=Kod, robią z nich faszystów, komunistów, imperialistów amerykańskich, spółki
żydowskie, złodzieji, cwaniaków itd.
Rozwiązanie jest takie, że Pisowyborcy powinni wyjechać do Putina, tam jest ich
ustrój o który walczą. Pis to separatyści krymscy zbuntowani do polskiego majdanu.

Spiegel': Polska pod rządami nowego, prawicowego rządu coraz bardziej przypomina
putinowską Rosję
Europa Wschodnia coraz bardziej zaczyna przypominać Rosję: autorytarna, ograniczona,
rasistowska. Czy Europa ma dość czasu, by czekać na modernizację krajów, które nie
tak dawno weszły do Unii Europejskiej? Czy potrzebujemy raczej nowej UE, bez Wschodu?
- pyta "Der Spiegel".
Między Świętami a Nowym Rokiem Polska zrobiła duży krok. Na wschód. W życie weszła
ustawa, która uczyniła Trybunał Konstytucyjny bezzębnym tygrysem. A krótko przed
sylwestrem uchwalono drugą ustawę, odbierającą niezależność publicznej telewizji i
radiu. Polacy być może boją się Rosjan i ich nienawidzą, ale właściwie powinni się z
nimi doskonale rozumieć. Polska pod rządami nowego, prawicowego rządu coraz bardziej
przypomina putinowską Rosję" - pisze Jakob Augstein w felietonie pt. "Kiepski polski
dowcip" i wyjaśnia, że Unia Europejska zastanawia się obecnie, jakie ma podjąć kroki.
http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
428016,spiegel-polska-zrobila-duzy-krok-na-wschod-w-
ue-rozgorzal.html

9. Data: 2016-01-06 07:31:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik s...@g...com ...

>Niezłe :)

Współczuję.

10. Data: 2016-01-06 12:48:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Ukraina chce do europejskiej cywilizacji, prostacy z Krymu chcą do
> Putina, bo to mentalność postsowiecka, potrzebuje przodownika który im
> mówi jak żyć.

Mam wrażenie że nie masz zielonego pojecia o Krymie...

> W polsce masz ten sam podział, mentalność postsowiecka chce dyktutury
> czyli Pisu, to jest Polski- krym.

Tutaj też twoja diagnoza brzmi mi bardzo naiwnie.

Myślicie że posadzą sędziego trybunału?
Nawet Marcinkiewicz to pojął
Re: Skad się biora przekonania?
Re: Skad się biora przekonania?