Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

11. Data: 2017-03-18 09:45:32

Temat: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> I jak już wyjaśnię sobie te problemy, to stanę się pedofilem i
> będziemy sobie przybijać piątkę?
>
> Dębski

Czy wiek 17-18 lat, który uważam za właściwy na inicjację seksualną
młodzieży ze wzgędu na rozwój psycho-fizyczny człowieka, Ty uważasz za
wiek nieodpowiedni? Czy osobnik zamierzający podjąć współżycie seksualne
to jeszcze dziecko czy juz dorosły? Jeżeli uważasz 17-18 latka za
dziecko to kiedy chcesz go uznać za dorosłego? Oj Dębska/i coś gonisz
się sam/a ze swoim ogonem. :-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

12. Data: 2017-03-18 13:25:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 09:45, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> to jeszcze dziecko czy juz dorosły? Jeżeli uważasz 17-18 latka za
> dziecko to kiedy chcesz go uznać za dorosłego? Oj Dębska/i coś gonisz

Spoko spoko, swego czasu jasno dałeś do zrozumienia iż piszesz o takim
wieku z "ostrożności procesowej". Jeśli przyjdzie potrzeba by tego użyć,
poszpera się i odnajdzie. Nie ty pierwszy i nie ostatni "dałeś się
złapać" przez chlapnie zorem na prawo i na lewo. Częsty motyw w filmach
zresztą:)

Dębska

13. Data: 2017-03-18 16:02:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> tego użyć, poszpera się i odnajdzie. Nie ty pierwszy i nie ostatni
> "dałeś się złapać" przez chlapnie zorem na prawo i na lewo. Częsty

Stawiam Ci najlepsze piwo Dębska/i jeżeli znajdziesz w sieci fragment, w
którym zachęcam do inicjacji seksualnej młodzieży wcześniej aniżeli w
wieku 17-18 lat. A jeżeli nie znajdziesz tego i nie przedstawisz w
następnym mailu to bedziesz to musiał/a odszczekać niczym pies
ogrodnika. :-)

14. Data: 2017-03-18 17:25:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 16:02, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wieku 17-18 lat. A jeżeli nie znajdziesz tego i nie przedstawisz w
> następnym mailu to bedziesz to musiał/a odszczekać niczym pies

Proponuję jednak przeczytać co napisałem o tym, czego "znalezisko" ma
dotyczyć. Dyskutujesz z wytworem swojej łepetynki, a nie z tym co ja
napisałem :) Nie mniej, odnosząc się do tego wytworu ... jak sądzisz?
Spożytkował bym takie znalezisko na rzecz otrzymania od ciebie piwa i
pozbycia się muszenia szczekania, czy raczej udupienia cię?

Dębska

15. Data: 2017-03-18 22:14:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2017 o 07:06, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> doszło do jakiejś rozprawy przed sądem, i były by potrzebne zeznania
> któregoś z użytkowników naszej grupy - służę uprzejmie. kontakt:

W razie czego (gdyby było potrzebnych więcej zeznań) upoważniam Cię do
przekazania pani Katarzynie mojego adresu mailowego.

Ewa

16. Data: 2017-03-19 15:30:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> sądzisz? Spożytkował bym takie znalezisko na rzecz otrzymania od
> ciebie piwa i pozbycia się muszenia szczekania, czy raczej udupienia

Znowu lawirujesz. Ponieważ nie przedtawiłaś Dębska żadnego dowodu na to,
że zachęcałem do pedofilii więc dopóki nie odszczekasz swego zarzutu
masz szlaban na jakąkolwiek rozmowę ze mną.

EOT bez markowego piwa

17. Data: 2017-03-20 09:41:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2017 o 08:30 pisze:

> Ok.

Rozumiem, że ew. czynności odbędą się we Wrocławiu?
Oprócz Ewy jest tu Wrocławian więcej, wystarczy rzucić tu hasło, dołączymy.

--
Trefniś

18. Data: 2017-04-07 08:21:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Rozumiem, że ew. czynności odbędą się we Wrocławiu?
> Oprócz Ewy jest tu Wrocławian więcej, wystarczy rzucić tu hasło, dołączymy.

No no... Aleście pojechali zbiorowo. Oczekiwałabym takiej "zbiorowej
odwagi" w obliczu PRAWDZIWEJ pedofilii, a nie zbiorowo wydumanej tylko i
wyłącznie na podstawie leotarowskich usenetowych dywagacji tekstowych
trącących podpuszczką.
Gratulacje Państwu - nie ma co, taką społeczną gotowość zawsze warto
spożytkować, ale to??? Podjaranej bezmyślnej paniusi się nawet nie dziwię,
ale Wy, panowie? Gdzie Wasz dystans? gdzie trzeźwość spojrzenia?
:->
:-/

PS. Chętnie powtórzę przed sądem :->

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

19. Data: 2017-04-07 09:06:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2017 o 08:21, XL pisze:

> [...]
> odwagi" w obliczu PRAWDZIWEJ pedofilii, a nie zbiorowo wydumanej tylko i
> wyłącznie na podstawie leotarowskich usenetowych dywagacji tekstowych

Pani Katarzyna też pewnie wydumała sobie.

Ewa

20. Data: 2017-04-07 11:12:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Pani Katarzyna też pewnie wydumała sobie.

O ile jej samej nie wydumano sobie 3-)
Oj, ludzie, ludzie...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Re: Sex bez zobowiazan.
Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
500+: Nie tylko urodziny. Więcej też małżeństw i mniej rozwodów
Homunculus - alchemik kreuje ludzka hybryde z kurzego jajka