Fw: Proba wyslania wiadomosci na liste "pl-rec-kuchnia" przez osobe niezapisana

1. Data: 2003-10-05 16:15:21

Temat: Fw: Proba wyslania wiadomosci na liste "pl-rec-kuchnia" przez osobe niezapisana
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "xsysiu" <x...@p...onet.pl>

| Inne mozetroszke jest, ale na pewno nie jest to spowodowane dodatkami do
ciasta, a
| tylko sposobu przebiegu procesu produkcyjnego. wez pod uwage ze ciasto w
PH ma
| okreslana wage na kazdy placek, garowanie ciasta trwa ok 1 godziny,

co to znaczy 'garowanie ciasta' ???

juz na
| patelniach pozniej jest chlodzone przez godzine a proces pieczenia trwa
raptem 7
| minut.
| Pozdrowienia
| xsysiu

mysle, ze pierwsze ma wplyw na drugie,..ale najperw nalezy wiedziec, co to
znaczy..
:-)
Barbaraskusyjnego" <n...@n...pl>
1. Data: 2003-10-05 16:23:45

Od: "Jerzy N." <p...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.

> [...]

Ja bym to traktowal jako napastowanie ,tfu ,czyli inaczej brak
zainteresowania .
Basiu i sobie na to pozwolisz
Pozdrowko
Goral na walizkach

1. Data: 2003-10-05 16:28:25

Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "Jerzy N." <p...@s...home.pl>

> [...]
.

| Ja bym to traktowal jako napastowanie ,tfu ,czyli inaczej brak

No, zamiast wyciac to, co istotne, to ja cosik dizsiaj najwyrazniej nie
mysle.>>>
A czemu Ty siedzisz na walizkach???
Zdradz prosze, dokad sie wybierasz?
Pozdrowka serdeczne
Barbara

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-05 22:07:32

Od: xsysiu <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za zargon, garowanie - proces wyrostu ciasta drozdzowego

pozdrowienia
xsysiu

jaka lodówka do zabudowy?
Zalewajka