Problem

1. Data: 2003-03-17 13:41:24

Temat: Problem
Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny mam maly problem , kupilam schemat Lanarte.Wszystko jest
jak najlepszym porzadku jest mulina , schemat i kanwa ale nie podali
nr. muliny . Znaczy to ze jesli ktos inny chcialby robic obrazek nie
bedzie wiedzial jakie nici uzywac.Mam oczywiscie znaki ,probowalam je
porownac ze schematami Lanarte ktore mialam wczesniej , nic z tego
zaden znak nie jest ten sam . Moze ktoras z was ma znaki ktore Lanarte
uzywa teraz i oczywiscie jaki numer muliny do kazdego oznaczenia ,
albo moze istnieje link gdzie moge to znalesc ? Mam nadzieje ze mnie
zrozumialyscie.

Beata

1. Data: 2003-03-17 13:57:03

Temat: Re: Problem
Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj nazwe obrazka lub numerek firmowy lub na jakiej stronce mozna go
obejrzec.
Pusia

1. Data: 2003-03-17 14:05:14

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Numer to 34773
Arabia woman (small )
Beata

From: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-03-17 16:49:32

Temat: nie na temat...
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Beaty Nowickiej :)
Beatko! wszystkie "wielkanocne jajka" doszły do mnie!
Bardzo dziekuję!
Pozdrawiam- Gisia

1. Data: 2003-03-17 18:56:28

Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest ta w wiekszym rozmiarze z potrzebnymi nicmi,moze to cos Ci ulatwi;

http://www.sewandso.co.uk/mat-23159.html

Pusia

1. Data: 2003-03-18 14:30:17

Od: Wiola <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Nowicka napisał:
> [...]
> uzywa teraz i oczywiscie jaki numer muliny do kazdego oznaczenia ,
> albo moze istnieje link gdzie moge to znalesc ? Mam nadzieje ze mnie

Poszło coś na priva.
Wiola z Sieradza

Lanarte?
Kontury xxx pomocy