Problem

1. Data: 2001-02-07 18:40:04

Temat: Problem
Od: "Michal Zurawski" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie wiem na jakiej grupie o to pytac, ale poszukuje w Warszawie punktu
wypozyczajacego sprzet rehabilitacyjny. Moze ktos wie, gdzie cos takiego
mozna znalezc? Dokladnie chodzi mi o woazek inwalidzki, dobrze gdyby nie
byl szerszy niz 70 cm (szerokosc drzwi w kuchni).
Czy ktos jest w stanie mi pomoc?

--
Pozdrowienia
Michal Zurawski

2. Data: 2001-02-08 13:00:40

Temat: Re: Problem
Od: "Bonzo" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o sprzęt rehabilitacyjny to cos takiego jest na Bohaterów
Września 9.
Marzena.

3. Data: 2001-02-11 13:35:01

Od: "Michal Zurawski" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonzo" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli chodzi o sprzęt rehabilitacyjny to cos takiego jest na Bohaterów
> Września 9.
> Marzena.
Dziekuje bardzo. Dlugo musialem czekac na odpowiedz:-)

--
Pozdrowienia
Michal Zurawski

Dieta Montignac.