Problem

1. Data: 2001-03-20 13:17:15

Temat: Problem
Od: "WITIA" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech tygodnie (bez powodzenia) walcze z zapaleniem stawu skokowego.
Analizujac spokojnie przebieg choroby doszedlem do wniosku ze boli mnie od
poczatku lewa stopa i prawy bark. Lekarz powiedzial ze barkiem zajmiemy sie
jak wyleczymy noge (czyli za dwa tygodnie), a ja nie moge spac. Ostatnio
takze mam spore problemy z obejrzeniem sie np w lusterko w samochodzie. Ruch
musze wykonywac calym cialem a nie sama glowa :(

Czy ktos ma jakis pomysl ? Apap itp nie pomaga :(

_
pozdrawiam
ciuSma ICQ : 5376414 GSM 0-601 369-874 GG# 2257
c...@p...com http://ciusma.prv.pl
"Gra musi być uczciwa, ponieważ wiem, jakie rozdałem karty!"

2. Data: 2001-03-21 00:36:22

Temat: Re: Problem
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITIA napisał(a):

> Czy ktos ma jakis pomysl ? Apap itp nie pomaga :(

Poproś o receptę na PROFENID ( tabletki przeciwbólowe)

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

3. Data: 2001-03-21 17:27:37

Od: "Pati" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo jakąś maść dla sportowców. To nie żart. P.E.
Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam, Kaja
> f...@f...pl
> "Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi

MATURA 2002
Pomocy
Rozwój dziecka - prośba o ocenę
Gronkowiec złocisty?