Problem z chrapaniem

1. Data: 2002-05-27 14:30:52

Temat: Problem z chrapaniem
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest na to jakas rada; moja partnerka nie lubi kiedy chrapie-budzi mnie
w nocy;
czy to jest jakas wada nabyta [wrodozna] czy tylko chwilowy stan;
dodam ze mama chrapie natomiast tao ma sen spokojny
dzieki i prosze na priva

2. Data: 2002-05-28 06:15:18

Temat: Re: Problem z chrapaniem
Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdz na
http://naszezdrowie.pl/sklep/partner/go.cgi/kazow

znajdz lek Snorless w zaklace produkty, mysle ze powinien pomc

pozdrawiam kazow

3. Data: 2002-06-26 12:58:34

Od: "Dorota Kubit" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodam ze mama chrapie natomiast tao ma sen spokojny
> dzieki i prosze na priva
>Może śpisz na plecach? Sprobuj spać na boku. Dora.

Osteoporoza
SZUKAM LEKARZA (PSYCHIATRY lub innego)
statystyka
Katar