Problem z dziąsłem

11. Data: 2003-11-06 19:06:24

Temat: Re: Problem z dziąsłem
Od: "Maciej" <maciejm_ nie_chce_spamu@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Polecam maść dentystyczną SOLCOSERYL, wygląda ona trochę jak guma dożucia,
którą przyklej sie na osuszoną rankę (najlepiej na noc, zeby już nie kłapać
buzią...) Maść ta łagodzi ból i ma działanie odkażajace. Polecam sprawdza
się również przy rosnacych ósemkach. Kosztuje ok. 20 zł
Pozdrawiam,
AM

12. Data: 2003-11-07 22:09:09

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

Solcoseryl jest zalecany w przypadku niedostatecznego dokrwienia dziąsła.
Próbowałem go kilka razy i często przy dłuższym stosowaniu prowadził do tzw
dziąslaków ( przypominają nieco pęcherze) Pomagał mi wówczas Balsam
Szostakowskiego i płukanie roztworem alk. ziela Arniki

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Czy warto?