Problem z oddychaniem

1. Data: 2004-08-25 07:28:29

Temat: Problem z oddychaniem
Od: "Radian" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Około dwa miesiące temu miałem dziwny przypadek , jadąc loda poczułem nagle
uczucie duszenia, drżenie ciała, szalone bicie serca. Pomyślałem że coś do
gardła wpadło, odkaszlnąłem i myślałem że po sprawie, choć dziwnie mi ciało
drżało przez kilka h. Miesiąc temu taka sama sytuacja, ale tym razem nic nie
jadłem, nagle coś jakby śliwka stało mi w gardle i nagle ta "śliwka" jakby
zablokowała krtań, albo coś na zasadzie skurczu , jak na ironię oddychać
mogłem, mówić mogłem. Zaczęło mnie to niepokoić, poszedłem do szpitala na
badania krwi - wyszło OK , wapń i magnez nieco za nisko, ale ponoć to u
ludzi normalne. Dla formalności biorę od pewnego czasu regularnie witaminy +
magvit (4 tabl dziennie) . I dwa tygodnie w nocy sytuacja się powtarza -
czuję drganie ciała, w głowie się kręci, ręce trzęsą , nogi jak z waty i
czuję że nadchodzi atak. Pojechałem do szpitala (03:00 w nocy) dostałem
zastrzyk na uspokojenie(sen ?) i po powrocie do domu już nie czułem żadnej
guli w gardle i zasnąłem pierwszy raz od dłuższego czasu bez 2 godzin
męczenia i myślenia o swoim problemie.
Poszedłem tydzień temu do przychodni, facet posłuchał moich "bredni" i chyba
uznał za świra, dostałem na uspokojenie jakieś ziołowe tabletki Herbapolu
(B.....)+ na sen. Do dupy z taką pomocą lekarską.

Nie wiem co sie dzieje, nie jestem chorowity, nie mam alergii, w
dzieciństwie miewałem anginy. Jestem zdrów jak koń, spokojny tryb życia,
żadnych nerwic, poza tym uczuciem duszenia nic mi nie jest. Co to może być
? Migdałki ? Rak krtani ? Tarczyca ? Nerwica? Może lepiej iść do prywatnego
laryngologa zamiast do konowała z przychodni publicznej.

ps. EKG wyszło dobrze, ciśnienie w normie.

2. Data: 2004-08-25 07:37:44

Temat: Re: Problem z oddychaniem
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Około dwa miesiące temu miałem dziwny przypadek , jadąc loda poczułem
nagle
> uczucie duszenia, drżenie ciała, szalone bicie serca.

Nie jestem lekarzem i tylko skojarzylo mi sie to, co kiedys czytalam o
alergii na zimno.
Podobno osoby uczulone na zimno nie powinny jesc lodow, gdyz moga wlasnie
zaczac sie dusic.
Ale rownie dobrze moze to byc cos zupelnie innego, wiec nie sugeruj sie tym
za bardzo.
Moze sprobuj skonsultowac to z jeszcze innym lekarzem.
Pozdrawiam zyczac zdrowia.
Basiek.

3. Data: 2004-08-25 08:37:36

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a badania w kierunku padaczki były robione?

Aga

4. Data: 2004-08-25 08:42:18

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie czy było EEG ?

--
Aga

5. Data: 2004-08-25 09:25:32

Od: "Radian" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

"agnuk" <a...@p...fm> wrote in message

> dokładnie czy było EEG ?

Nie, zasugerować lekarzowi ?

6. Data: 2004-08-25 09:44:56

Od: Grunwald <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Radian wrote:
> Poszedłem tydzień temu do przychodni, facet posłuchał moich "bredni" i chyba
> uznał za świra, dostałem na uspokojenie jakieś ziołowe tabletki Herbapolu
> (B.....)+ na sen. Do dupy z taką pomocą lekarską.

a czego się spodziewałeś? Myślisz, że większość lekaży ma poczucie
misji, ciągle się rozija, studiuje ciekawe przypadki itd?

Idź do innego, potem do następnego... aż ktoś zaproponuje coś sensownego.

poz.

7. Data: 2004-08-25 17:10:27

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mysle ze to mogą byc poczatki nerwicy. Raz przy jedzeniu, raz bez
powodu... wyglada na nerwice. Wiesz nerwica to taka rzecz, ktora robi
lubudu w najmniej spodziewanym momencie. Tobie sie wydaje ze zero
stresa, zadnych nerwow, luz. Ale nerwica ma to do siebie, ze ona nie
wychodzi, gdy jest przyczyna, ale gdy przyczyna wygasnie i organizm
zaczyna reagowac. Ja bym zaproponowala psychologa.
Ale robra co chceta;-)
Stokrotka

8. Data: 2004-08-25 18:01:27

Od: "Ania" <a...@s...elartnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem to objawy nerwicowe. Miałam podobnie, robiłam różne badania,
chodziłam do specjalistów a diagnoza brzmiała tak samo.

9. Data: 2004-08-25 22:11:48

Od: "Misia" <z...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radian wrote:
> [...]
iść do
> prywatnego laryngologa zamiast do konowała z przychodni

Jakiej firmy byly te lody? Zauwazylam, ze po pewnej marce mam
podobne reakcje. Co oni do tego wsadzaja?

--
Pozdrawiam M.

10. Data: 2004-08-25 23:03:38

Temat: Re: Problem z oddychaniem - dodatkowe info.
Od: "Radian" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem posta na onecie, dokładnie takie efekty odczuwam .
http://kiosk.onet.pl/charaktery/1,65,8,5319180,17579
635,825721,0,forum.html

bol w zebie leczonym kanalowo
Madecasol krem - gdzie można kupić?