Problem z rejestracją na meilo

1. Data: 2005-01-30 17:18:01

Temat: Problem z rejestracją na meilo
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do osób które mają problem z zarejestrowaniem się na meilo. Kolejną przeszkodą
oprócz tych wymienianych wcześniej jest posiadanie na kompie firewalla( zapory
ogniowej). Jesli ktos takawą ma to niech sprobuje ja wylaczyć i dopiero wtedy
się rejestrować. Problemy z zaporą pojawiają się jeszcze gdy po zalogowaniu chce
się skomentować jakiś post(brak możliwości go wysłania, bo pisze że nieposiada
się uprawnien).

------------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-30 17:21:29

Temat: Re: Problem z rejestracją na meilo
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwa napisał:

> [...]
> się skomentować jakiś post(brak możliwości go wysłania, bo pisze że nieposiada

firewall nie jest przeszkoda raczej jego niewlasciwa konfiguracja -
nalezy zezwolic na pobranie ciasteczek z tej strony i wszystko bedzie
gralo :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-01-30 17:51:28

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> firewall nie jest przeszkoda raczej jego niewlasciwa konfiguracja -
> nalezy zezwolic na pobranie ciasteczek z tej strony i wszystko bedzie
> gralo :)

A może wiesz jak ustawić "kerio personal firewall"?
Jeśli tak to czy mogłabyś mi powiedzieć bo różnie już próbowałam i nic z tego.

----------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-30 18:15:00

Temat: Re: Problem z uzytkowaniem meilo
Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie meilo dziala ok, pomimo firewalla. Ma za to inny problem. Od kilku
dni nie moge wejsc do dzialu Landscapes. Pojawia mi sie okienko do logowania
i na tym koniec. Pozostale dzialaja O.K. Czy tez tak macie???

--
Pozdrawiam Ber...ta (Toruń)

1. Data: 2005-01-30 18:32:35

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bernardetta napisał:
> U mnie meilo dziala ok, pomimo firewalla. Ma za to inny problem. Od kilku
> dni nie moge wejsc do dzialu Landscapes. Pojawia mi sie okienko do logowania
> i na tym koniec. Pozostale dzialaja O.K. Czy tez tak macie???

u mnie dzialaja wszystkie dzialy ;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-01-30 18:34:33

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwa napisał:

> A może wiesz jak ustawić "kerio personal firewall"?
> Jeśli tak to czy mogłabyś mi powiedzieć bo różnie już próbowałam i nic z tego.

stosuje niestety inny - AtGuard
sprobuj poszperac w "settings" z pewnoscia bedzie gdzies opcja zwiazana
z cookies... ewentualnie opcje dot. stron www, ktore przegladasz ..
trudno tak na odleglosc..;(

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

Ostatnia Wieczerza
xxx kolorki do schematu z serii silver lining - purple promise
wyszukiwanie na meila...
[inne] pomysl na firanke
[szydełko]piękny obrus