Problemy z EX

1. Data: 2003-11-05 11:47:58

Temat: Problemy z EX
Od: "Peter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie !!!

Jakis czas temu ostro pisalem na tej grupie o moich perypetiach o tym ze
kiedy wyjechalem do Niemiec, to moja druga polowa znalazla sobie nowego
faceta i nie chce mnie znac.Od tego momentu minely juz 3 miesiace, ja teraz
bylem na weekend w Polsce odwiedzic rodzicow, no i oczywiscie jak to zawsze
bywalo poszedlem z kumplami do Baru sie nachlac !!! W koncu w Barze pojawil
sie moj kuzyn, ktory po jakiejs godzinie zakomunikowal mi ze moja ex chce
sie ze mna spotkac i czeka na mnie na dworze.Ja pijany w sztok wytoczylem
sie z baru i sie zaczelo, ona zaczela mi wygadywac ze opowiadam o niej
jakies pierdoly o sexie, o tym co robilismy w lozku i wogole zaczyna mnie
mieszac z blotem przy calej ekipie z baru,mowic ze teraz ma cudownego
chlopaka i jest superszczesliwa, powiem szczerze ze wpierw na to nie
reagowalem , ale dalem sie sprowokowac i zaczela sie ostra dyskusja (wrzask)
Jej matka to powszechnie znana plotkara,ktora opowiada o mne i o mojej
rodzinie straszne rzeczy, ja nawet nie chce o tym juz sluchac no ale coz
niestety ludzie donosza rozne rzeczy. Moja dalsza dyskusja z nia zboczyla na
calkowicie skrajne tory bo ona mnie od skurwysynow a ja ja od dziwek w koncu
dala mi w pysk !.Nastepnego dnia, jak juz troche przetrzezwialem to bylo mi
za to wszystko strasznie wstyd i napisalem jej maila w ktorym przeprosilem
ja za moje slowa, jednak ona odpisala mi ze sie na mnie zawiodla i ze nie
uda misie po raz kolejny jej nabrac !

Ja mam tego wszystkiego serdecznie dosyc, i chce wreszcie rozpoczac nowe
zycie, jej pogratulowalem ze ma wspanialego chlopaka i napisalem ze ciesze
sie ze ma kogos takiego przy sobie, ale ona znowu szuka ze mna kontaktu zeby
mi tylko dowalic !

Jak na nia wplynac zeby dala wreszcie spokoj ?

Pejter

1. Data: 2003-11-05 11:57:53

Temat: Re: Problemy z EX
Od: Współczujacy <t...@a...jest.nieprawidlowy> szukaj wiadomości tego autora

Peter wrote:

> [...]
> zeby mi tylko dowalic !
>
> Jak na nia wplynac zeby dala wreszcie spokoj ?

Nie da się wpłynąć na innego człowieka, ten i tak zrobi to co będzie chciał,
po prostu zacznij swoje własne zycie, pozwól sobie na szczęście, przestań
walczyć z innymi, Ty nie żyjesz dla innych, żyjesz dla siebie.... Kiedyś
może inaczej spojrzysz na te zycie, z innej perspektywy...
--
Pozdrawiam, Współczujący.
====================

1. Data: 2003-11-05 13:43:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisal w
wiadomosci news:boao6v$a4u$02$1@news.t-online.com...
> [...]
> bylem na weekend w Polsce odwiedzic rodzicow, no i
oczywiscie jak to zawsze
> bywalo poszedlem z kumplami do Baru sie nachlac !!!

[ciach]

EOT - zanim zaczniesz próbowac wplywac na innych musisz
nauczyc sie wplywac na siebie a kto

"jak to zawsze
> bywalo poszedlem z kumplami do Baru sie nachlac !!!"

Nie tylko nie nadaje sie do 'wplywania na kogokolwiek ale
nawet nie nadaje sie do tego by pozwolic mu zyc! - po co?

(juz odpowiadam po co? - dla utrzymania monopolu
spirytusowego który..... ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-11-05 13:48:50

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeby
> mi tylko dowalic !
>
> Jak na nia wplynac zeby dala wreszcie spokoj ?
No to po prostu nie dawaj jej w ogóle uwagi. Co naprawde Ci w tym
przeszkadza? Pomysl mam taki, ze wcale tego do konca nie chcesz- i to
stanowi Twój problem.
pozdrawiam
Chiron

1. Data: 2003-11-05 15:04:51

Od: "Nika" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie reaguj na to, ze ona chce sie spotkac, a niech sobie chce. A jak ja
spotkasz na ulicy to udawaj, ze nie znasz. W koncu znudzi jej sie
upokarzanie Cie.
Pozdrawiam.
Nika...

1. Data: 2003-11-05 15:48:09

Od: "gardziej" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz jest prosta:
znajdz sobie wspaniala dziewczyne, o ktora wiadomo, ze ona bedzie zazdrosna.
przy nastepnym spotkaniu gdy bedzie cos gadac, popatrz na nia wymownie i
powiedz cos w stylu:
zobacz jaki jestem szczesliwy, jaka wspaniala mam dziewczyne, myslisz ze
chce mi sie mowic o starych smieciach, ktore juz dawno wyrzucilem, pomysl
nad soba, bo sie blaznisz...
to zadziala

jak dotrzeć? [dlugie]
"Najazd barbarzyncow"