Re: Problemy z pamięcią

From: "Karolina" <k...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problemy z pamięcią
Date: Tue, 17 Jul 2001 22:26:57 +0200

Witam
W aptece mozna kupić specjalne pojemniczki z 3 przegródkami -rano.popołudnie
i wieczór co myslę że ułatwia przyjmowanie leków i codzienne przygotowanie
np.wieczorem na następny dzień zapobiegnie pomyłkom.Taki pojemniczek położ
koło miejsca gdzie codziennie sięgasz-okulary,szczoteczka do zębów itd czy
zegarek...Kartka przyklejpna w kuchni to też dobry pomysł ale od czasu do
czasu powinieneś ją wymienić na trochę inna(np.inny kolor kartki) bo jeżeli
się z nią opatrzysz to też zapomnisz że na niej są jakieś ważne informacje.
A czy o problemach z pamięcią mówiłeś lekarzowi?Koniecznie powiedz bo moze
dodać ci jakiś lek usprawniajacy twoją pamięc i dla niego jest to tez wazna
informacja przy planowaniu leczenia.
Pozdrawiam Karolina
Użytkownik TK <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ihkul$e0f$...@p...nask.waw.pl...
> [...]
> 1.Cipramil a 20mg rano, 2. Tegretol a 200mg rano i wieczorem, 3. Remeron a
> 30mg przed snem.
> 4. Metformax a 500mg rano, 5. Diabezidum a 80mg rano i wieczorem.
> Problem polega na dużych problemach z moją pamięcią i duże roztargnienie.
> Zdaję sobie sprawę, że mój opis jest bardzo lakoniczny, ale nie wiem co
zza
> obserwowanych rzeczy jest ważne, a co nie. Proszę o odpowiedz, a rozwinę
> kwestie.
> --
> Pozdrawiam! T Kubiak
> t...@k...net.pl