Re: Problemy z pamięcią i kojarzeniem

From: "cowboy" <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problemy z pamięcią i kojarzeniem
Date: Wed, 14 May 2003 14:30:37 +0200

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:512e.000001d6.3ec22bb8@newsgate.onet.pl...
> Witajcie.
> Mam kilka pytań apropo sposobu przeciwdziałania pewnym objawom jakie
obserwuję
> u siebie od kilku lat (2-3). Standardowo juz po upływie okresu dojrzewania
> osoby dorosłej pogarsza się pamięć i kojarzenie. U mnie urosło to do rangi
> problemu. Mam 29 lat, skończyłem z dobry wynikiem studia, pracuję obecnie
> umysłowo i to raczej czynnie (jestem programistą). Mam ogromne problemy z
> pamiętaiem o prostych sprawach. Często zapominam że chciałem coś wziąc i
muszę
> [...]
Nawiązując do twojego postu.
Miałem podobne objawy, lecz one były spowodowane wypadkiem samochodowym.
Brałem tebletki na pamięć, lecz już ich niepotrzebuje i niemoge Ci nawet
nazyw podać.Tebletki te przepisał mi lekarz, bo po wypadku zapominałem
rzeczy bardzo szybko. Np. Pamietałem dwie rzeczy kupić w sklepie, trzeciej
już nie.
Lecz twoje objawy też moga być początkiem Alhaimera ( niewiem jak się to
pisze ). Niejst powiedziane, że to choroba osób starszych.