Re: Problemy z pracą serca...

From: "antonina" <...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Problemy z pracą serca...
Date: Mon, 10 May 2004 10:43:14 +0200

> Badania wykazały :
>
> Niezupełny blok prawej odnogi pęczka Hisa oraz Nadmiernie wiotki przedni
> płatek zastawki dwudzielnej (łagodny prelaps mitralny) - śladowa fala
> zwrotna przez zastawkę mitralną.
>
> Z tego co mi powiedziano są to wady często spotykane i nie mające
większego
> wpływu na pracę serca.
>
> Kolejna wizyta u kardiologa (innego) zaowocowała przepisaniem
> magnezu..(mbe). Niestety tabletki nie pomagają.

Jestem kobieta, mam 45 lat, od kilku lat odczuwam identyczne dolegliwości,
echo serca wykazało takie same wady. Tak samo powiedziano mi, że nie maja
one znaczenia dla organizmu. Równiez leczono magnezem ktory nic nie dawał.
Dopiero neurolog przepisal mi LEXOTAN. Lek typowo uspakajajacy prace serca.
Jest szalenie skuteczny - dolegliwości praktycznie ustały. Oczywiście należy
zażywac go b. rozważnie - jak kazdy lek uspakajający. Równiez dośc dobrze
robią mi krople walerianowe - gdy ataki nie były silne.

A.