Problemy z serwerkiem... (???)

1. Data: 2002-07-04 08:17:36

Temat: Problemy z serwerkiem... (???)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziendoberek,

Wlasnie dzis rano postanowilam sprawdzic, co nowego na serwerze, a tu nie
moge sie polaczyc, bo wypisuje, ze nieprawidlowe haslo i login. Tak jakby
moje konto zostalo skasowane. Nic nie przeskrobalam, wiec mysle, ze to nie
umyslnie i nie za kare.
Macie tez takie problemy? Zaznaczam, ze wczoraj logowalam sie i wszystko
bylo OK.

Zdruzgotana Magda... :(

1. Data: 2002-07-04 08:48:24

Temat: Re: Problemy z serwerkiem... (???)
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyslnie i nie za kare.
> Macie tez takie problemy? Zaznaczam, ze wczoraj logowalam sie i wszystko

Madziu jaki serwerek?? O czym ty mówisz?? :)))))))))))

U mnie wszystko jest ok

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-04 08:50:20

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Madziu jaki serwerek?? O czym ty mówisz?? :)))))))))))

No ten serwerek z listami zadan od profesora Kosieckiego :)))

Magda

1. Data: 2002-07-04 09:02:05

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ah ten nasz stary poczciwy i cudowny profesor :)))
> Może powinnaś zaznaczyć tryb pasywny bo u mnie w tym leżał problem :)))
>
> Magda (Białystok)

Zadzonilam do profesora i juz mi wyjasnil o co chodzi :)

Magda (Wroclaw)

1. Data: 2002-07-04 09:02:56

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ah ten nasz stary poczciwy i cudowny profesor :)))
Może powinnaś zaznaczyć tryb pasywny bo u mnie w tym leżał problem :)))

W co ręce wsadzić :-)
Smerf - wzor krzyzykow
wykroje ubran
Poratujcie - druty