Problemy z wyproznieniem

21. Data: 2001-03-29 21:29:02

Temat: Re: Problemy z wyproznieniem
Od: Grażyna Ł. <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mnie najlepiej działa szklanka zsiadłego mleka 3,2% wypitego rano na
czczo.
Pozdrawiam Grażyna.

22. Data: 2001-03-30 06:50:49

Temat: Re: Problemy z wyproznieniem Wazne!
Od: "vicky" <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Bzzzzzt! Wrong! Na zaparcia nawykowe nie dziala. Ciekawa
jestem,
> czy dziala cokolwiek poza kefirem (minimum 0,5 l codziennie,
> moze byc koktajl, czyli zmiksowane z owocami).

...a juz myslalam, ze tylko mnie to paskudztwo meczy ;)))
BTW, sprobuj do kefiru dodac otreby - na mnie ostatnio dzialaja
:)

Pozdrowka

Vicky

23. Data: 2001-03-30 10:57:45

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Bzzzzzt! Wrong! Na zaparcia nawykowe nie dziala. Ciekawa jestem,
> czy dziala cokolwiek poza kefirem (minimum 0,5 l codziennie,
> moze byc koktajl, czyli zmiksowane z owocami).

Kompot ( nawet słodzony) z suszonych śliwek jak i śliwki z niego napewno
zadziałają.

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

24. Data: 2001-03-30 12:50:55

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vicky" <v...@h...com> napisał w wiadomości

> ...a juz myslalam, ze tylko mnie to paskudztwo meczy ;)))
> BTW, sprobuj do kefiru dodac otreby - na mnie ostatnio dzialaja
> :)

Dzieki za rade, ale chyba ze wzgledow smakowych mimo wszystko
sie _nie_ zdecyduje :-))))

---
Pozdrawiam
Ania

25. Data: 2001-03-31 17:32:50

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pesti" <p...@g...pl> napisał (a) ...
> A co zrobic gdzy ma sie odwrotny problem? i nie jest to stan
przejsciowy a
> trwajacy juz od miesiecy.

Chyba udać się do lekarza. Na biegunki pomagają suszone jagody w formie
kompotu, albo duszone ze słoiczka. Przynajmniej u dzieci.

Justyna

26. Data: 2001-03-31 19:40:34

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vicky <v...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a1abd$ser$...@z...man.szczecin.pl...

> ...a juz myslalam, ze tylko mnie to paskudztwo meczy ;)))
> BTW, sprobuj do kefiru dodac otreby

Otręby muszą być conajmniej sparzone, bo na surowo ranią jelita.

Pozdrawiam
Leszek

Laryngologia (Kraków-Prokocim)
Royal Rife - polecam