Problemy ze skórą... prośba o pradę [trochę długawe]

1. Data: 2007-04-19 09:51:03

Temat: Problemy ze skórą... prośba o pradę [trochę długawe]
Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Chciałbym Was prosić o podrzucenie kilku pomysłów, bo nam się
już skończyły. Ale od początku... Moja żona ma od dobrych już
nastu lat problemy ze skórą - trądzik - głównie twarz oraz barki,
dekolt i plecy. Przez ostatnie 2 lata próbowaliśmy już chyba
wszystkiego co wpadło nam do głowy - różne powszechnie
dostępne maści, lekarstwa do przecierania robione w aptece,
preparaty złuszczające - i nie ma konkretnych efektów. Terapia
antyandrogenowa (Diane, Yasminelle) trochę pomogły, ale tak
się nieszczęśliwie złożyło, że jak to często bywa z tabletkami
antykoncepcyjnymi, że terapia ta źle wpływa na organizm
i trzeba było ją przerwać...

Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie, ale badania krwi/
hormonów(testosteron i coś tam jeszcze, ale nie pamiętam)/alat
i aspat - wszystko wygląda dobrze. Jedyny problem z jakim
boryka się Żona to zespół jelita drażliwego, ale to chyba nie
powinno mieć znaczenia, bo przez tą przypadłość odżywia
się głównie owocami i warzywami do tego sery i białe mięso,
pieczywa w zasadzie nie jada...

Bardzo Was proszę o jakieś pomysły... Byłbym również bardzo
wdzięczny za namiary na dobrego dermatologa w okolicach
Krakowa, bo Ci, u których była Żona nic nie potrafili zdziałać.

I na koniec jeszcze jedno pytanie, czy robi się coś w rodzaju
wymazu z takiego wyprysku i czy można na tej podstawie
dobrać jakiś skuteczny antybiotyk?

Pozdrawiam i z góry dziękuję
gordon

2. Data: 2007-04-19 11:10:27

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,

Zajrzyj na www.optymalni.org.pl a żona pomoże sobie nie tylko ze skórą, ale
z dolegliwościami jelita.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-19 11:38:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 13:10:27 +0200, Jurek wrote:

> Zajrzyj na www.optymalni.org.pl a żona pomoże sobie nie tylko ze skórą, ale
> z dolegliwościami jelita.

Uwaga - sekta! :)

(Nie powiem, zebym z atym tęsknił, ale... ;P )

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2007-04-19 13:26:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga - sekta! :)
>
> (Nie powiem, zebym z atym tęsknił, ale... ;P )

Uwaga neurolog, który nie wie jak wyleczyć przyczynowo nawet najmniejsze
stadium SM.... Natomiast skrzętnie i nader cierpliwie zapisuje
lekarstwa...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-04-19 14:09:41

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zajrzyj na www.optymalni.org.pl a żona pomoże sobie nie tylko ze skórą,
> ale z dolegliwościami jelita.
> Pozdrawiam Jurek M.

Drogi Jurku, dziękuję za chęć pomocy, ale nie każdy ma ochotę
na jedzenie takiego zestawu, który proponujesz, więc nie tędy
droga... :/

pozdrawiam
gordon

6. Data: 2007-04-19 14:11:15

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2007 15:26:05 +0200, Jurek wrote:

> Uwaga neurolog, który nie wie jak wyleczyć przyczynowo nawet najmniejsze
> stadium SM....

Tego nie wie jak na razie nikt, a już na pewno nie Ty, ani założyciel
waszej sekty.

A ponieważ jestem w dobrym nastroju, to na tym zakończę. Poza tym szkoda
mi klawiatury.

7. Data: 2007-04-19 18:06:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Drogi Jurku, dziękuję za chęć pomocy, ale nie każdy ma ochotę
> na jedzenie takiego zestawu, który proponujesz, więc nie tędy
> droga... :/

Każdy wybiera swoją drogę... Jeden woli być zdrowym, inny woli być chorym na
usługach medycyny ... Jak sobie pościelisz...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-04-19 19:29:00

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Apr 2007 20:06:37 +0200, Jurek napisał(a):

> Każdy wybiera swoją drogę... Jeden woli być zdrowym, inny woli być chorym na
> usługach medycyny ... Jak sobie pościelisz...:)))

Poradnie kardio są pełne takich zdrowych pacjentów, jedzących całe życie
smalec :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2007-04-19 20:05:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradnie kardio są pełne takich zdrowych pacjentów, jedzących całe życie
> smalec :)

I jest cała masa głupców (nie tylko w przychodniach) piszących tylko o
smalcu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-04-19 20:25:57

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> I jest cała masa głupców (nie tylko w przychodniach) piszących tylko o
> smalcu...:)))

Przed momentem na pl.misc.dieta, zastanawiales sie glosno nad przyczynami
nietaktownego zachowania sie czlowieka.
Wklejam ten twoj post i mam nadzieje, ze jakos logicznie wyjasnisz, dlaczego
jestes taki nietaktowny i wszystkim osobom ktore kwestionuja udzielane przez
ciebie porady zdrowotne, probujesz ublizyc:

Jurek
From: "Jurek" <m...@o...pl>
Date: Thu, 19 Apr 2007 21:24:09 +0200

> [...]

Często zastanawiam się co człowiekiem powoduje, że jest tak cholernie
nietaktowny? Z czego się bierze ten nietakt i chamstwo? Ale jest to pytanie
zupełnie retoryczne...
Pozdrawiam Jurek M.

cholesterol - kiedy zbadać
kto i jak
angielskie kleszcze
Arava - skuteczność
Zle zrobione badanie,odpowiedzialnosc przychodni?długie:-)