Próby wątrobowe !!!!

1. Data: 2002-03-11 08:28:22

Temat: Próby wątrobowe !!!!
Od: Krzysiek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mój wujek miał robione próby wątrobowe i wynik pokazał przekroczenie (
czegoś, niestety nie wiem czego ) dziesięciokrotne. Co to znaczy, czego
jest objawem i czym to grozi ???

2. Data: 2002-03-12 05:56:57

Temat: Re: Próby wątrobowe !!!!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mój wujek miał robione próby wątrobowe i wynik pokazał przekroczenie (
> czegoś, niestety nie wiem czego ) dziesięciokrotne. Co to znaczy, czego
> jest objawem i czym to grozi ???

jest to oczywiscie objawem "czegostam, niestety nie wiem czego"
a grozi to oczywiscie bardzo powaznymi powiklaniami o podlozu idiopatycznym
prawdopodbnie wypadl aparat goldiego z podloza mezenchymalnego i na skutek
braku diseterazydwufosroranowej ma nadmiar 1,25-dihydroksykalcyferolu... a
to juz nie sa zarty...

najlepiej leczyc to 11,12 cykloheksanem erytromycyny A

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-12 14:43:53

Od: "beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości >
<...>
> [...]
> to juz nie sa zarty...
>
> najlepiej leczyc to 11,12 cykloheksanem erytromycyny A

Tak Cie czytam i czytam... Cos Ty sie taki zlosliwy zrobil - PMS czy inna
cholera? :-)

beata
m...@o...pl

4. Data: 2002-03-12 15:06:13

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> <...>

> Tak Cie czytam i czytam... Cos Ty sie taki zlosliwy zrobil - PMS czy inna

eee nie... jakie pytanie, taka odpowiedz...
a moze i PMS... choc nie... miesiaczke mialem w zeszlym tygodniu... ;)))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

Najlepsza pasta na kamien nazebny ?