Prof. Chazan: Nie wiem, dlaczego lekarze zostali obciążeni obowiązkiem zabijania dzieci.

31. Data: 2014-06-15 04:43:20

Temat: Re: Prof. Chazan: Nie wiem, dlaczego lekarze zostali obciążeni obowiązkiem zabijania dzieci.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lemin
Krótko mówią pierdolisz, na zachodzie oszołom religijny nie dostanie specjalizacji,
bo zdrowie pacjenta jest ponad pierdolcem religijnym.

32. Data: 2014-06-15 08:34:40

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 01:14:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
la-sumienia-w-krajach-ue-i-usa.html

> [...]
>
> można chronić w sposób rzeczywisty nienaruszalnych praw człowieka, bez
>
> ochrony jego sumienia. Wolność sumienia odzwierciedla bowiem godność
>
> człowieka. Jej ochrona jest niezbędna dla gwarantowania istotnej treści
>
> niektórych podstawowych praw, takich jak wolność wyrażania własnych
>
> przekonań etycznych, filozoficznych lub religijnych."
>

> Oszołomy w PO-lsce chcą lekarza wyłączyć spod prawa do wolności sumienia i
>
> zmusić do wykonywania aborcji!
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

brednie, zgodnie ze swoim sumieniem chetnie bym ci udusil, bo wkurzaja takie stare
zdewociale baby! ale chroni cie prawo. czyli okreslony zakres normatywow dot. zasad
wspolzycia w spoleczenstwie. czesto rzeczone normatywy moga pozostawac w oczywistej
sprzecznosci z czyims sumieniem. w takim przypadku proponuje wyprowadzic sie na marsa

33. Data: 2014-06-15 15:05:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2014 23:34:40 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

la-sumienia-w-krajach-ue-i-usa.html

> brednie, zgodnie ze swoim sumieniem chetnie bym ci udusil,

Masz taką naturę, w którymś momencie na kimś wyłądujesz swoje frustracje -
dlatego zapobiegawczo powinienieś być izolowany - ja nie mam takich
odruchów "sumienia" jak ty.

> bo wkurzaja takie stare zdewociale baby!

A mnie stare zjełczałe pryki bez hamulców i zasad moralnych, którym życie
nie wyszło i dlatego mają złość do wszystkich, którym wyszło.

> [...]
czyims sumieniem. w takim przypadku proponuje wyprowadzic sie na marsa

To kiedy lecisz?

34. Data: 2014-06-15 16:56:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 15:05:20 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>

> To kiedy lecisz?
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

znalezione w "polityka":

Od wielu lat zastanawiam sie nad tym jaki idiota wymysll pojecie " dziecka
nienarodzonego " . Co to za twor ? co oznacza ? . Mysle sobie , ze
wymyslec to mogl tylko jakis nawiedzony klecha bo normalny czlowiek nigdy w
zyciu nie popelnilby tak idiotycznego " odkrycia " . Kim jest dziecko
wszyscy wiedza , co oznacza pojecie " nienarodzony " rowniez nie jest ani
obce , ani nienormalne ale "nienarodzone dziecko"? , toz to jakis
schizofreniczny bekot . Jak moze istniec cos co sie jeszcze nie narodzilo ?
.. Moze istniec nienarodony plod a wczesny plod nazywa sie zygota a jeszcze
wczesniejszy komorka .
Tworzenie tak idiotycznego pojecia jak " nienarodzone dziecko " to tworzenie
niesitniejacych bytow wylacznie dla dowiedzenia jakichs schizofrenicznych
racji . Jakakolwiek dyskusja nad problemami aborcji powinna zaczynac sie od
jednoznacznego ustalenia tego , czym jest czlowiek ? i w ktorym momencie
zaczyna sie zycie bo operowanie pojeciem " poczecie " w omawianym kontekscie
jest rownie idiotyczne jak pojecie " nienarodzone dziecko " . Dyskutujac o
aborcji nalezy zadac pytanie , czy zygota , plod jest samoistnym zyciem ,
czy tylko czescia organizmu matki i jest tym tak dlugo , jak dlugo nie
bedzie zdolne do
samodzielnego zycia . Jesli tym drugim a tak wlasnie jest , to mowienie o
"mordowaniu dzieci nienarodzonych " jest chore , rownie chore jak ogladanie
Chrystusa na
kominie lub szybie . Chcialbym zwrocic uwage na to , ze wszystko to . co
mowi
sie o aborcji , czy eutanazji w kontekscie religii jest wymyslem czlowieka a
nie Boga !!. To nie Chrystus wymyslil , tylko jakis nawiedzony wielebny
uwazajacy , ze sie osobiscie z Bogiem dogadal . Nie widze powodow dla
ktorych
ludzi mieliby sluchac majaczen tych , ktorzy prawem kaduka uzurpowali sobie
prawo ustalania norm moralnych , odwolujac sie na dodatek przy tym do samego
Stworcy . Taka postawa to postawa zadufanego w sobie przyglupa usilujacego
wmowic wiernemu , ze ma jakies blizej nieokreslone konszachty z Stworca ,
ktory protekcjonalnie szepcze mu do ucha co jest dobre a co zle . Gloszenie
wymyslanych
przez siebie norm jest traktowaniem pozostaych ludzi jak niezdolnych do
obiektywnej oceny sytuacji baranow , ktorym trzeba podpowiadac , ze np.
ukrasc
i zamordowac , to zle a ............dac na tace , to dobre ! , sklamac to
zle a ..........pomagac ludobojcom uciec po IIWS do Argentyny aby wymigali
sie od odpowiedzialnosci to dobre bo zrobil to papiez .
No i tyle byloby na dzisiaj prostowania tego co krzywe
i...........nienormalne .

max

PS jak widzisz nie jestem odosobniony. sa tez inni racjonalnie myslacy ludzie

35. Data: 2014-06-15 18:02:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2014 07:56:22 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> wymyslec to mogl tylko jakis nawiedzony klecha bo normalny czlowiek nigdy w
> zyciu nie popelnilby tak idiotycznego " odkrycia " . Kim jest dziecko

No i na tym zakończyłam lekturę owych mundrości.

36. Data: 2014-06-15 20:49:58

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 18:02:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No i na tym zakończyłam lekturę owych mundrości.

jasne ze tyle ci wystarczy, bo swoja "wiedze" wdychasz z wonia kadzidla

37. Data: 2014-06-15 21:10:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2014 11:49:58 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> jasne ze tyle ci wystarczy, bo swoja "wiedze" wdychasz z wonia kadzidla

Zapewne mam ją czerpać z Twoich pierdów?
:->

38. Data: 2014-06-15 22:07:40

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-15 00:36, l...@g...com pisze:

> Krotko mowiac pierdolisz z naciskiem na katoli:
> http://www.deon.pl/wiadomosci/swiat/art,16167,klauzu
la-sumienia-w-krajach-ue-i-usa.html

chazan mógł powołać się na klauzulę sumienia i nie wykonać zabiegu
aborcji, natomiast nie działał zgodnie z resztą przepisów pozostających
w związku z odmową wykonania zabiegu. Przepisów obowiązujących na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Nikt mu przecież nie odmawia prawa do nie wykonania aborcji.

--
Holy Bleble

39. Data: 2014-06-15 22:14:00

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-15 01:14, Ikselka pisze:

> [...]
> przekonań etycznych, filozoficznych lub religijnych."
>

> Oszołomy w PO-lsce chcą lekarza wyłączyć spod prawa do wolności sumienia i

Oszołomy w Polsce chcą narzucić swoją wolę kobietom. Chcą zabronić
postępować im według ich klauzuli sumienia.
W demokratycznym kraju to kobieta decyduje, czy chce urodzić dziecko.
Wiedza medyczna to nie władza nad rozrodczością kobiety.

To co zrobił chazan i jemu podobni jest tylko manifestacją władzy nad
kobietą, kobieta jest zdana na władzę takich skurwysynków także wtedy,
kiedy została zgwałcona albo kiedy jej dziecko jest dotknięte ciężką
wadą wykluczającą przeżycie.

I tylko o to tu chodzi. O władzę.
"Jestem bogiem, uświadom to sobie"

--
Holy Bleble

40. Data: 2014-06-16 00:26:21

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 czerwca 2014 21:10:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Zapewne mam ją czerpać z Twoich pierdów?
>
> :->
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

nie musisz. w ogole po co ci wiedza? nie wystarczy sama wiara w gusla i zabobony?

Słowiański Papież
JEST SUPER...
Już się zaczyna
NECH MNIE KTOŚ...