Prognoza liczby nauczycieli

1. Data: 2005-07-09 12:54:27

Temat: Prognoza liczby nauczycieli
Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć prognozy liczby nauczycieli na najbliższe
lata? Może jakieś szacunki lub tendencje?

2. Data: 2005-07-09 13:26:56

Temat: Re: Prognoza liczby nauczycieli
Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [trzykoty] napisał(a):
> Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć prognozy liczby nauczycieli na najbliższe
> lata? Może jakieś szacunki lub tendencje?

Bedzie spadac z uwagi na ciagnacy sie juz i wlasnie wchodzacy do liceow
niz demograficzny. W przyszlym jednak roku moze sie zrobic toche wolnych
miejsc z uwagi na odejscie na slynna wczesniejsza emeryture wielu
nauczycieli. Ale te odejscie tez wlasnie zostalo zaplanowane na ten
okres aby zmniejszyc skutki nizu.

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

3. Data: 2005-07-09 17:10:07

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie mógłbym znaleźć prognozy liczby nauczycieli na
najbliższe
> lata? Może jakieś szacunki lub tendencje?
<...>
Nie ma co gdybać. Są to konkretne liczby.
Po to MENiS zarządził SIO (System Informacji Oświatowej), z kompleksowym
zbieraniem
informacji o nauczycielach (zreszta b. szczególowych), żeby z tych danych w
powiązaniu z innymi (do których ma dostęp -np arkuszami organizacyjnymi,
info o naborach do I klas itd) skorzystać.
Wydaje mi się, że do _tego_ źródła trzeba się udać. A jak z dostepem do tych
informacji?
Może tak, jak z tematem pracowni komputerowych. Jest jakaś jest tam ustawa o
dostępie... ale to martwe.
Może znowu jakiś dociekliwy dzinnikarz coś wydobędzie.
No chyba, że to "tajemnica handlowa"?

RomanO

4. Data: 2005-07-10 11:28:01

Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał
> [...]
> info o naborach do I klas itd) skorzystać.
> Wydaje mi się, że do _tego_ źródła trzeba się udać. A jak z dostepem do

No właśnie jak z dostępem? Skoro ktoś te dane zbiera to do czegoś służą, a
badania i prognozy należą do obowiązków MENiS, a może też kuratoriów. Czy
były jakieś publikowane dane na ten temat?

5. Data: 2005-07-10 11:41:32

Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał
> Bedzie spadac z uwagi na ciagnacy sie juz i wlasnie wchodzacy do liceow
> niz demograficzny.

Zapewne tak. Tylko jak bardzo zmniejszenie liczby uczniów wpływa na
zmniejszanie liczby etatów?

6. Data: 2005-07-10 13:27:10

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [trzykoty] napisał(a):
> Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał

> Zapewne tak. Tylko jak bardzo zmniejszenie liczby uczniów wpływa na
> zmniejszanie liczby etatów?

Ja na przyklad wlasnie z tego powodu stracilem chyba prace ;) Jutro sie
dowiem

7. Data: 2005-07-13 16:54:24

Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał
> Ja na przyklad wlasnie z tego powodu stracilem chyba prace ;) Jutro sie
> dowiem

I co, były te redukcje? Objęły Cię?

8. Data: 2005-07-13 19:58:44

Od: <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> Ja na przyklad wlasnie z tego powodu stracilem chyba prace ;) Jutro sie
> dowiem

Ale wypowiedzenie można dostać do 31 maja. Dla nauczycieli mianowanych musi
być zachowany 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Chyba, że nie jesteś
mianowany.

9. Data: 2005-07-13 20:03:58

Od: <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dostępie... ale to martwe.
> Może znowu jakiś dociekliwy dzinnikarz coś wydobędzie.

Bardzo celne! "Tajemnica handlowa" - wbrew pozorom, to w szkole jest czym
handlować. Ma jeden bardzo chodliwy, jak na te czasy towar, to miejsca
pracy. Im mniej dzieci, tym droższy ten towar.

Pozdrawiam,
B. Sz

10. Data: 2005-07-13 20:23:39

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> musi
> być zachowany 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Chyba, że nie jesteś

No, niestety...

--
RomanS

analfabeci z AGH
[SPAM]Fajny skaner do wygrania
egzamin licencjacki z jezyka angielskiego
Nowa strona o kształceniu charakteru
/długie/ art z WP o przetrgach na pracownie