Prognoza na 6-miesięcy

1. Data: 2008-04-30 18:25:54

Temat: Prognoza na 6-miesięcy
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie potężnie zagrzmiało nad Warszawą. Będzie urodzajny rok.
--
pozdr. Jerzy

2. Data: 2008-04-30 19:05:06

Temat: Re: Prognoza na 6-miesięcy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Apr 2008 20:25:54 +0200, JerzyN napisał(a):

> Własnie potężnie zagrzmiało nad Warszawą. Będzie urodzajny rok.

Nie. To drugi cud nad Wisłą.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

3. Data: 2008-05-01 07:21:45

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 21:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie. To drugi cud nad Wisłą.
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
> i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Raczej zwiastun pięknej pogody - powietrze czyste, ciepło, cicho i ja
na działce hałasuję traktorkiem, wszak Józefa - Robotnika dzisiaj. :-
P))))))))))))

4. Data: 2008-05-01 13:02:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 May 2008 00:21:45 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Raczej zwiastun pięknej pogody - powietrze czyste, ciepło, cicho i ja
> na działce hałasuję traktorkiem, wszak Józefa - Robotnika dzisiaj. :-
> P))))))))))))

Ty bezbożniku ;-)

5. Data: 2008-05-01 13:21:19

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 1 May 2008 00:21:45 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

(...)

> Ty bezbożniku ;-)

Czemu?
Niektórzy świętują Święto Pracy pracą.

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2008-05-01 14:05:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 May 2008 15:21:19 +0200, Krycha napisał(a):

> (...)

> Czemu?
> Niektórzy świętują Święto Pracy pracą.

Wprawdzie postawiłam "oczko" na końcu mojego zdania, ale niech Ci będzie na
poważnie, bo widzę, że tak to potraktowałaś: chodziło Ci o tych, co cały
rok nie pracują, czy tych, co pracują cały rok?
Jeśli o tych ostatnich, to w ich przypadku świętowanie pracą chyba nie
czyni z dnia - święta... Święto to chyba dzień różniący się czymś od
innych? Inaczej nie miałoby sensu wszelkie świętowanie. I w ogóle po co.

7. Data: 2008-05-01 14:57:55

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fvcg70$rfc$1@atlantis.news.neostrada.pl Krycha
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czemu?
> Niektórzy świętują Święto Pracy pracą.

Hejka. Byłem dzisiaj na działeczce, rekreowałem, przyszła burza i jak
nagle pierdyknęło, to mi się ziemia pod nogami zatrzęsła. :-)
Pozdrawiam zeusowo Ja...cki

8. Data: 2008-05-01 16:13:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 May 2008 16:57:55 +0200, Dirko napisał(a):

> W wiadomości news:fvcg70$rfc$1@atlantis.news.neostrada.pl Krycha

> Hejka. Byłem dzisiaj na działeczce, rekreowałem, przyszła burza i jak
> nagle pierdyknęło, to mi się ziemia pod nogami zatrzęsła. :-)

...i od razu wziąłeś się ostro do roboty, leniu? ;-PPP
:-D

9. Data: 2008-05-01 16:35:19

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 15:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty bezbożniku ;-)
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
> i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Terminy świąt to ja sobie sam wyznaczam. Druga burza.

10. Data: 2008-05-01 17:00:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Święto to chyba dzień różniący się czymś od
> innych?

Chodzi się w krawacie i berecie.Po tym poznać w lecie.
Pozdrawiam.Mirzan

Co na taras??
Prognoza pogody
Gnojówki i wywary