Program "Telepraca"

1. Data: 2002-03-25 11:40:16

Temat: Program "Telepraca"
Od: "Michał Małaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o doradzenie mi który z ośrodków szkoleniowych biorących udział w
realizacji programu "Telepraca". Do szkoleń przygotowywujących na technika
informatyka dostałem 4 oferty.

Pozdrawiam
Michał Małaj

2. Data: 2002-03-25 11:56:29

Temat: Re: Program "Telepraca"
Od: "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Małaj" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o doradzenie mi który z ośrodków szkoleniowych biorących udział w
> realizacji programu "Telepraca". Do szkoleń przygotowywujących na technika
> informatyka dostałem 4 oferty.

Jak w ogole dostac te 4 oferty ?

3. Data: 2002-03-25 13:20:19

Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Też jestem ciekaw!!!
jk.
Użytkownik Przemyslaw Osuch <p...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7n39j$58b$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-03-25 14:04:00

Temat: Odp: Program "Telepraca"
Od: "Michał Małaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michał Małaj" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak w ogole dostac te 4 oferty ?

Jestem z Lublina. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej dostałem xera ofert
ośrodków szkoleniowych: Fundi Mundi, DC Edukacja, jakiejś firmy z Poznania i
CombiDATA.
Jak przebiegały krozmowy kwalifikacyjne w innych miastach?

Michał Małaj

5. Data: 2002-03-25 14:31:02

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Małaj" napisał(a):
> Jestem z Lublina. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej dostałem xera ofert
> ośrodków szkoleniowych: Fundi Mundi

Chyba Fundacja Fuga Mundi. Ja proponowałbym tę właśnie Fundację, bo
działają tam naprawdę sensowni ludzie, którzy profesjonalnie zajmują
się telepracą. Pozostali wymieniemi są kompletnie nieznani
(przynajmniej jeśli chodzi o telepracę) i podejrzewam, że pochodzą z
tzw. 'łapanki'.

Pozdrawiam
Robert

6. Data: 2002-03-25 16:27:26

Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli łaska to podajcie adresy Fundacji Fuga Mundi i innych.Proszę więcej
szczodrości informacyjnej jeśli to nie tajemnica.
jk.
Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

7. Data: 2002-03-25 17:28:22

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kr napisał(a):
> Jeśli łaska to podajcie adresy Fundacji Fuga Mundi i innych.Proszę więcej
> szczodrości informacyjnej jeśli to nie tajemnica.

http://www.ffm.lublin.pl/

Pozdrawiam
Robert

amateur web cams 1158