Program do przeliczania

1. Data: 2002-02-18 18:20:51

Temat: Program do przeliczania
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chec zrobic program do przeliczania nici (jak http://haft.sedno.com),
prosze o sugestie i pomysly, jak mialoby to wygladac, dzialac itd

Piotr Karwatka AMIGO Software
http://www.noname.zum.pl/piotr - programy freeware

1. Data: 2002-02-18 19:46:13

Temat: Re: Program do przeliczania
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chec zrobic program do przeliczania nici (jak http://haft.sedno.com),
> prosze o sugestie i pomysly, jak mialoby to wygladac, dzialac itd

> [...]

Swietnie, mam chec z niego korzystac, bo ktoregos dnia siadl mi net w
trakcie sprawdzania i dobierania nici z serwera sedno. Wyobrazam go sobie
wlasnie tak, jak chodzi na sednie, tzn. nalezaloby wykorzystac wszystkie
tabele przywolanych firm, najlepiej rowniez z tabela pokazujaca kolory,
czyli tak jak jest, ale z mozliwoscia korzystania z wlasnego dysku. Wiem, ze
czesc dziewczyn korzysta z sieci w pracy, czesc przez modem = stara sie
krotko, a taki program na dysku w komputerze domowym (np. u dziecka) bylby
dla nas wielkim udogodnieniem. Uda sie ?
Elzbieta

1. Data: 2002-02-19 05:44:45

Od: "Tomik" <t...@n...zum.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

>Uda sie ?

Mysle, ze sie uda, tylko, ze skads musze zdobyc te tabele - i to jedyny
problem ...

Wlasnie - skad zdobyc takie tabele?

Piotr Karwatka 'PioTraK' - AMIGO Software
-- www: www.noname.zum.pl || www.intmedia.pl
-- mail: p...@n...zum.pl || p...@i...pl
-- ph: 0609406387 (mn-fr)

1. Data: 2002-02-19 07:28:57

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomik <t...@n...zum.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4soit$gh3$...@n...tpi.pl...
> Witam

> Mysle, ze sie uda, tylko, ze skads musze zdobyc te tabele - i to jedyny
> problem ...
>
> Wlasnie - skad zdobyc takie tabele?

Wiekszosc jest w necie.
http://www.geocities.com/Heartland/Plains/6446/print
/pflossA.html
Nas interesuje mulina (floss) firm DMC, Anchor,
J&P, Mez Tape (cos dalej, poszukam nazwy):)), Ariadna - to polska firma, nie
ma jej w sieci, ale sa tabele drukowane- wysle Ci na prv, welna do haftu
(wool) firmy Anchor, nazwa angielska koloru, wyswietlony kolor (w programie
PCStitch na stronie www.pcstitch.com jest w opcjach tabela kolorow z nazwa),
w przyszlosci odpowiednik polski nazwy no i chyba mozliwosc dopisywania
nowych odcieni, np. Ariadna moze powiekszy swoja palete, no i mozliwosc
dostawienia tabeli nowej firmy.
Wszystkie potrzebne tabele ma Marcin mrtn, Marcinie udostepnisz Piotrowi?
Jesli sie uda, bedziemy miec swietny program:)
Elzbieta

1. Data: 2002-02-19 12:19:38

Od: "Tomik" <t...@n...zum.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Marcinie udostepnisz Piotrowi?
>Jesli sie uda, bedziemy miec swietny program:)

... Oczywiscie w programie reklama strony i pakt o wspolpracy.

1. Data: 2002-02-19 15:02:37

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomik" <t...@n...zum.pl> napisał w wiadomości
> Witam

> Mysle, ze sie uda, tylko, ze skads musze zdobyc te tabele - i to jedyny
> problem ...
>
> Wlasnie - skad zdobyc takie tabele?

Witam wszystkich
Kiedys przy zakupie nici dostalam tabele kolorow z numerami nici DMC, moge
zeskanowac
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-02-19 15:23:52

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Głuszek <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4tpju$q5v$...@n...tpi.pl...

> Witam wszystkich
> Kiedys przy zakupie nici dostalam tabele kolorow z numerami nici DMC, moge
> zeskanowac
> Pozdrawiam Ula
Nie, to musi byc tabela w postaci elektronicznej, np. wklepana w Excelu, bo
inaczej pochlonie mnostwo czasu Tomka, oszczedzmy mu tego, jesli z
zyczliwosci chce cos dla nas zrobic:))
Moze ktos ma przeklepane do excela, to prosze przeslijcie do Tomka.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-19 16:59:59

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zyczliwosci chce cos dla nas zrobic:))
> Moze ktos ma przeklepane do excela, to prosze przeslijcie do Tomka.

Moge przeklepac do excela, ale co z kolorami?
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-02-19 17:50:23

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge przeklepac do excela, ale co z kolorami?
> Pozdrawiam Ula

Kolory sa dostepne w pcstitchu w wersji demo do sciagniecia, tu chyba nie ma
problemu, gorzej z numerkami, ale poczekajmy na Tomka co nam powie, czy mamy
przeklepywac, czy mu wystarcza tabele z netu (ja po prostu nie wiem).
Elzbieta

1. Data: 2002-02-19 18:39:28

Od: "Tomik" <t...@n...zum.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie

> na Tomka co nam powie, czy

eee . ... raczej Piotra :)) (jest "od Tomik" bo uzywam komputera brata :))

dobra - tabele w Excelu bylyby ok, ale faktycznie jest problem z tymi
kolorami - ale mozna to rozwiazac - moznaby przepisac tabele + przyslac ich
skany (wtedy kolor mozna pobrac brobkomierzem z obrazka) - i problem
rozwiazany. Chodziloby glownie o to, zeby wszystko co mailoby byc w
programie bylo juz wklepane i gotowe do wstawienia do programu, bo ja sobie
potem (przy 0 znajomosci tematu :)) z tym nie poradze - jesli przyslecie te
tabele to program bedzie bardzo szybko. Bo z tej strony haft.sedno.com to
zero odzewu - a szkoda :(

A wiec mozecie wpisywac - powodzenia :))

Piotr Karwatka 'PioTraK' - AMIGO Software
-- www: www.noname.zum.pl || www.intmedia.pl
-- mail: p...@n...zum.pl || p...@i...pl
-- ph: 0609406387 (mn-fr)

American School of Needlework
wrozka i gitara
<SPAM=NieNaTemat> Jako ze czasem niektorzy podnosza Wam cisnienie <SPAM=NieNaTemat>
Witam
sonda