Program do wysylania sms'ów

31. Data: 2002-11-15 14:33:14

Temat: Re: Program do wysylania sms'ów
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:20021115150613.4E3B.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl...
> Pearl pisze w news:ar2tmk$53i$1@news.tpi.pl

> W jaki sposób? Ciekawi mnie to. :) Masz na myśli wpisywanie
> adresu podanego przez providera sieci komórkowej? Bo to jak dla
> mnie za skomplikowane, prościej mi wysłać z icq. :)

Na pewno z ICQ jest prosto, ale w OE wystarczy odpowiednio zapisać adresy w
książce adresowej i będzie równie łatwo. :-)

--
Pozdrawiam.
Perła

32. Data: 2002-11-15 14:46:40

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl pisze w news:ar318c$hc$1@news.tpi.pl

> Na pewno z ICQ jest prosto, ale w OE wystarczy odpowiednio zapisać adresy w
> książce adresowej i będzie równie łatwo. :-)

No tak, ale jak zrobić, żeby odbiorca dostawał te sms-y na
telefon i na maila? Przecież jak wysyłam z OE, to sms-y zostają u
mnie w Wysłanych, a nie trafiają do skrzynki odbiorczej odbiorcy.
:(

--
Pozdrowieństwa,
Scally

33. Data: 2002-11-15 17:07:24

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telefon i na maila? Przecież jak wysyłam z OE, to sms-y zostają u
> mnie w Wysłanych, a nie trafiają do skrzynki odbiorczej odbiorcy.

Można np. tak to zrobić (załóżmy, że wysyłasz do siebie):

Umieścić w książce adresy:
<Scally> s...@w...pl
<SMSScally> 4...@s...magikon.com.pl

Po otwarciu książki adresowej naciśnij prawym klawiszem "Kontakty Tożsamość
główna".
Otwórz "Nowy/Nowa grupa".
Wpisz nazwę grupy np. SMSDagmara.
Naciśnij "Wybierz członków grupy" i wprowadź te 2 ww. adresy.
I tyle.

Jeżeli chodzi o domenę adresu SMS (sms.magicon.com.pl) podałem ją jako
przykładową, kiedyś mi chodziła z Ideą (dawno nie używałem).

http://www.sms.magikon.com.pl/pierwszy.html

Może ktoś z grupowiczów ma aktualne domeny.

Teraz, jak wysłać za jednym zamachem SMS na telefon i na adres e-mail.

Nowa wiadomość.
Do: SMSDagmara (podasz nazwę grupy)
Dw:
UDW:

Gdybyś miała utworzonych więcej takich grup, to po wpisaniu w pole "Do:"
słowa SMS wyświetli Ci się lista adresów zaczynających się na SMS.

Grupy można również wykorzystać w innym celu, np. utworzyć grupę WIELKANOC i
skopiować do niej adresy tych, którym chcesz wysłać życzenia. Od Ciebie
wychodzi 1 email do np. setki ludzi.
Pokombinuj.

--
Pozdrawiam.
Perła

34. Data: 2002-11-15 17:31:05

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl pisze w news:ar39l0$mba$1@news.tpi.pl

> Pokombinuj.

[ciach :))]

To nie dla mnie. :) Nie lubię utrudniać sobie życia. W icq klikam
_raz_ na wybrany numer telefonu, piszę i wysyłam. O niczym nie
myślę. I jeszcze powiadomienie o odebraniu dostaję. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

35. Data: 2002-11-16 18:54:01

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Nov 2002 18:31:05 +0100, Scalamanca
<s...@N...wp.pl> napisał(a):

>To nie dla mnie. :) Nie lubię utrudniać sobie życia. W icq klikam
>_raz_ na wybrany numer telefonu, piszę i wysyłam. O niczym nie
>myślę. I jeszcze powiadomienie o odebraniu dostaję. :)
W jakiej wersji ICQ dostajesz powiadomienie? Czy z każdym polskim
operatorem ono działa? Czy dochodzą od Ciebie sms na PLUS GSM?
Jarek

36. Data: 2002-11-19 11:08:19

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek pisze w news:105dtu8llni27r8ecq1g5bkflqtp9ogd75@4ax.com

> W jakiej wersji ICQ dostajesz powiadomienie?

2000b.

> Czy z każdym polskim
> operatorem ono działa?

Tak.

> Czy dochodzą od Ciebie sms na PLUS GSM?

No skoro z każdym operatorem, to i z tym. :)

Ale jak mówiłam - trzeba wycyrklować, ile można napisać, żeby sms
przyszedł w całości (bo w rzeczywistości mieści się mniej znaków,
niż podaję icq) i trzeba pisać po polskawemu, bo icq zamiast
obcinać ogonki jak gg, wstawia w ich miejsce krzeczki.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

Witam Serdecznie.. i na wstępie chciałbym bardzo przeprosić..!
Warszawa i Bruksela... (2)
Jesli mozesz to przeczytaj najpierw to ( dot. Re: przesluchanie)
Re: przesluchanie B. dlugie !!!
Cioty... Kurwa...