Progrnoza pogody

1. Data: 2000-06-12 13:10:19

Temat: Progrnoza pogody
Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie denerwują was progrnozy pogody typu - "dzień zapowiada się
wspaniale, upalnie i BEZ OPADÓW, i tak na szczęście będzie przez kilka
najbliższych dni". Jakie wspaniale!? Okropnie!. Mogliby wprowadzić specjalną
prognozę dla ogrodników - "najbliższy weekend zapowiada się fantastycznie,
będzie ciepło, przez kraj przejdą burze z intensywnymi opadami". A może
któryś program ma takę progrnozę?

Pozdrawiam, Ewka

2. Data: 2000-06-12 13:23:13

Temat: Re: Progrnoza pogody
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A owszem. denerwuja. deszcz przydalby sie nie tylko ogrodnikom, ale i
calej przyrodzie. ale zapowiadajacy pogode maja na uwadze chyba tylko
grillujacych.
Dorota

3. Data: 2000-06-14 11:15:09

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Czy nie denerwują was progrnozy pogody typu - "dzień zapowiada się
> wspaniale, upalnie i BEZ OPADÓW, i tak na szczęście będzie przez kilka
> najbliższych dni".

Nareszcie u nas popadało.
Cudownie!
A. Zalewski w PR I, pod koniec maja zapowiadał
"deszcze świętojanskie", ale czy sie sprawdzi...
--
Eva

===================
e...@p...onet.pl

4. Data: 2000-06-14 22:50:20

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A. Zalewski w PR I, pod koniec maja zapowiadał
>"deszcze świętojanskie", ale czy sie sprawdzi...

Zalewski to jedyny facet, który czasem mówi o świętokrzyskich.
Nic dziwnego - mieszkał kiedyś o rzut beretem ode mnie:-).
Szkoda, że takie radio sobie wybrał.
A zauważyliście jak im te Thuje na "Wiadomościowym" balkonie pogodowym
uschły?
Może im wysłać jakieś nowe rośliny w zamian za napis "plrecogrody" w
kąciku?albo umieszczenie recogrodników na ich mapie?(nareszcie wszyscy by
widzieli).
:-))
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-06-15 07:50:13

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> wrote in message
> A owszem. denerwuja. deszcz przydalby sie nie tylko ogrodnikom, ale i
> calej przyrodzie. ale zapowiadajacy pogode maja na uwadze chyba tylko
> grillujacych.

Ten gatunek Homo sapiens grillens stal sie dla mnie mocno dokuczliwy za
sprawa smrodliwej podpalki i musze szybko ratowac sie ucieczka i szczelnym
zamykaniem okien by przezyc.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

6. Data: 2000-06-15 09:09:44

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie jest dokuczliwy rowniez z tego powodu, ze grilluje zazwyczaj
glosno, zeby wszyscy slyszeli. zazwyczaj przy wlaczonym radiu
samochodowym (bo samochod oczywiscie musi byc w bezposredniej bliskosci
miejsca "wypoczynku").
Dorota

7. Data: 2000-06-15 11:49:36

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie troche popadalo ale zrobilo sie zimno i siedze zla w domu bo bede
musiala sie chyba zabrac za jakies porzadki domowe.
Wole jednak spedzac czas na dzialce, zwlaszcza, ze wszystko tak pieknie
kwitnie.
Pozdrawiam, Wiesia

Eva wrote in message <1PJ15.9256$DC.226414@news.tpnet.pl>...

>Użytkownik "Ewka" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości