Propolis

1. Data: 2007-09-09 21:02:28

Temat: Propolis
Od: ErKa <E...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy na dolegliwości reumatyczne można stosować propolis?

A może ktoś by się wypowiedzieał o własnych doświadczeniach z propolisem
- na co pomógł?

Kazik

2. Data: 2007-09-09 21:57:01

Temat: Re: Propolis
Od: "Del_Rey" <w...@w...wp> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na dolegliwości reumatyczne można stosować propolis?
>
> A może ktoś by się wypowiedzieał o własnych doświadczeniach z propolisem -
> na co pomógł?
>
> Kazik
trochę [EOT]
mojej babce , co ma ze 100 lat bez 18tu , pomaga na "wszystko" :-)cokolwiek
by sie jje przydarzyło, począwszy od bólu gardła, na odrapaniach kończąc.
Posmarowała mi łapę raz tym ... i okaząło się , że jestem uczulony na główny
składnik.
Nigdy na nic nie byłem uczulony, aż tu trach. Łapa mi tak spuchła, że
paluchów nie mogłem zgiąć i swędziało okrutnie przez 4 dni.

3. Data: 2007-09-10 13:07:39

Od: "Selim" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErKa" <E...@g...com> napisał w wiadomości

ja jestem uczulony, straszne......