Propozycja

11. Data: 2004-01-01 20:33:21

Temat: Re: Propozycja
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Walewski" <j...@o...pl> writes:

JW> Proponuje, by w 2004 roku Wszyscy anonimowi Grupowicze ujawnili
JW> swoje imiona i nazwiska [...]

Jagoda> Hej! Większość z nas zna się po nazwisku i imieniu, choć na
Jagoda> grupie używa nicku np Jagoda, Gabi, Dziadek, Kronopio, Dirko
Jagoda> itd.

JW> Ja jestem tu od kilku dni i nikogo z Was nie znam. Czytając Wasze
JW> posty nie mogę się "połapać" kto do kogo pisze. Gubię się w tych
JW> pseudonimach.

Widzisz, bo to jest bardziej skomplikowane, niż nawoływanie do
podpisywania się z imienia i nazwiska. Ja generalnie nie odpowiadam na
,,anonimowe'' pytania, bo lubię wiedzieć z kim koresponduję. Z drugiej
znów strony, duże grono pl.rec.ogrody widziałem na własne oczy, z
wieloma osobami rozmawiałem przy takiej czy innej okazji, i dla mnie
Jagoda zostanie Jagodą a nie Bożeną, Dirko -- Dirkiem (a nie Jarkiem),
zaś Basia -- Basią.

Czytając posty na pewno zorientujesz się kto, kogo i jakim poczuciem
humoru darzy, kto jest praktykiem, a kto li tylko teoretykiem, kto
zwalcza krety/stonkę/turkucie/ślimaki, a komu one nie
przeszkadzają. Kto ma największą kolekcję liliowców, kto iglaków, kto
storczyków, kto zaś winorośli... Kto gada trzy po trzy, kto do, a kto
od rzeczy. Nie od rzeczy byłoby przejrzenie archiwum
(groups.google.com, niusy.onet.pl, news-archive.icm.edu.pl).

Pozdrawiam noworocznie,
Grzesiek
--
Pewien starzec o ogromnej brodzie
Narodowi oświadczył: ,,Narodzie!

12. Data: 2004-01-01 20:39:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem tu od kilku dni i nikogo z Was nie znam. Czytając Wasze posty
> [...]

Wiesz, jeśli wszyscy zaczęliby przedstawiać się tu imieniem i nazwiskiem to
i tak na początku trudno Ci będzie się połapać kto jest kto, poczytasz grupę
i z czasem poznasz wszystkich. Znajomość nazwisk niewiele tu pomoże.

Pozdrwaim, Kaśka

13. Data: 2004-01-01 20:45:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> No cóż, jakbyś zajrzał do archiwum - całkiem niedawno przetoczyła się tutaj
> zażarta dyskusja, czy stosować pseudonimy, czy podnosić przyłbicę. I jak
> zawsze każdy pozostał przy swoim zdaniu:-(

Dlaczego ":-(" ? Ludzie ideowi, z powodu byle dyskusji zdania nie zmieniaja :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-01-01 21:09:10

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok,Ok
juz wiem troche więcej, przeglądałem stronę grupy kilkakrotnie, ale nie
doszedłem do zdjęc ze spotkań.
naprowadził mnie na nie Michał i w tej chwili juz bedzie mi łatwiej ( :- )))
Na stronkę www.jwalewski.republika.pl wsadziłem swoją twarz UFF.
Tylko znów mam problem- czy bedzie widoczna dla Wszystkich??.
Pozdrawiam jacek
Jezeli chodzi o nicki do dajmy juz spokój

15. Data: 2004-01-01 23:03:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zażarta dyskusja, czy stosować pseudonimy, czy podnosić przyłbicę. I jak
> zawsze każdy pozostał przy swoim zdaniu:-(
hehe
ale nasi byli gora
!!!!
nasi czyli opcja "nickaname"
:)
a tak jak slusznie sugerujesz
"nowy" na grupie Walewski zada sobie troche trudu
i albo poszpera w sieci
albo cierpliwie poczyta grupe
:)))
bedzie to dobrym treningiem
ktory przyda sie jemu pozniej w ogrodzie
gdzie nic od razu
i samo z siebie sie nie dzieje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2004-01-01 23:04:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2004-01-01 23:24:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Walewski" <j...@o...pl> wrote in message news:bt229p$74o$1@news.onet.pl...

> Na stronkę www.jwalewski.republika.pl wsadziłem swoją twarz UFF.
> Tylko znów mam problem- czy bedzie widoczna dla Wszystkich??.

Widac, tylko ktos Cie przydepnal :-) Wywal to
width="633" height="633"
bo obrazek jest 709x945, wiec w pionie go skracasz znacznie bardziej
niz w poziomie. Microsoft FrontPage Express 2.0 jest widac fatalnym
narzedziem do produkcji stron.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2004-01-01 23:28:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> i albo poszpera w sieci
> albo cierpliwie poczyta grupe
> :)))
> bedzie to dobrym treningiem
> ktory przyda sie jemu pozniej w ogrodzie

Siedzenie przed komputerem jako trening do pracy w ogrodzie?

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2004-01-01 23:51:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2004-01-02 00:16:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, jeśli wszyscy zaczęliby przedstawiać się tu imieniem i nazwiskiem
> i tak na początku trudno Ci będzie się połapać kto jest kto, poczytasz
> [...]

Bo i te mogą być podstawione:-)

Pozdrawia Lucjan Wesoły

Wstałem właśnie!!
Niusowy Ogrodowy Król Roku 2003