Propozycja

21. Data: 2004-01-02 00:24:32

Temat: Re: Propozycja
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronkę www.jwalewski.republika.pl wsadziłem swoją twarz UFF.
> Tylko znów mam problem- czy bedzie widoczna dla Wszystkich??.

Ogródek, jak ta lala. Mam nadzieję, że płotu
nie zmienisz.

> Pozdrawiam jacek
> Jezeli chodzi o nicki do dajmy juz spokój

Z nick'ami jest czadowo:-)

Pozdrawia unikowo boletus

22. Data: 2004-01-02 00:49:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pare dni na grupie
> i masz juz na koncie druga (powazna) wpadke
> !!!
> z pozdrowieniam i usmiechami
> _hehehe

To mówi ten, któren każdego dnia
przynajmniej raz wpada:-)))

Pozdrawia do kaczawki:-))) boletus

23. Data: 2004-01-02 01:56:29

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> wrote:
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Dlaczego ":-(" ? Ludzie ideowi, z powodu byle dyskusji zdania nie
> zmieniaja :-)

Dlatego, że usenet jest pełen świrów.
I nie każdy ma ochotę być później kłopotany przez "cichych wielbicieli", lub
"życzliwych", albo innych popieprzeńców.
moon

24. Data: 2004-01-02 10:28:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widac, tylko ktos Cie przydepnal :-) Wywal to

> Pozdrowienia,
> Michal

Piękny wiejski ogródek i kamyczki krągłe
idealnie w nim pasują. A słoneczniki pysia.

Pozdrawia sielsko boletus

25. Data: 2004-01-02 11:16:47

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ogródek, jak ta lala. Mam nadzieję, że płotu
> nie zmienisz.

Płotek wymieniam na nowy, juz ma kilka dziur i kurki sąsiadów się wkradają.
Zostałem jednak przy tej konstrukcji i bedzie ze sztachetek.
Pozdrawiam Jacek

26. Data: 2004-01-02 19:34:54

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Proponuje, by w 2004 roku Wszyscy anonimowi Grupowicze ujawnili swoje
imiona
> i nazwiska, nicki lub pseudonimy proponuje schować pod śnieg, którego nam
> trochę napadało.
> I co Wy na to??

Cóż, ja się waham. Mam pseudo, nazwisko podwójnie zaszyfrowane i nowy
komputer. Jakieś 2 lata temu mojego syna zaczął napastować boy-lover. Ta
menda po moim nazwisku doszła do adresu, nr.tel. numeru jego szkoły i
zaczęła w internecie robić zakłady, że uwiedzie syna. Zamiast włóczyć się z
gadziną po prokuraturze zmieniliśmy wirtualne namiary. Dzieciak się trochę
zestarzał, pewnie już nie jest w jego guście, ale z prostej ostrożności i
dla poczucia bezpieczeństwa niech Anna Kwiecińska -Goldie zostanie. Moje
prawdziwe nazwisko znają. 2 osoby w grupie.
pozdrawiam serdecznie
Goldie

27. Data: 2004-01-03 01:01:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.....z wieloma osobami rozmawiałem przy takiej czy innej okazji, i dla mnie
> Jagoda zostanie Jagodą a nie Bożeną, Dirko -- Dirkiem (a nie Jarkiem),
> zaś Basia -- Basią.

A ja ?

> Czytając posty na pewno zorientujesz się:

> kto, kogo i jakim poczuciem humoru darzy,

Daję tyle na ile zasługują:-)

> kto jest praktykiem,

Ja.

> a kto li tylko teoretykiem,

Elfir się chwaliła:-)

> kto zwalcza krety/stonkę/turkucie/ślimaki,

Zali chemiczny Ali:-(

> a komu one nie przeszkadzają.

Nikomu:-)

> Kto ma największą kolekcję liliowców,

Basia.

> kto iglaków,

Strzelam ! - nie jestem pewien,
ale to chyba być może prawdopodobnie
Dirko ma miłorzęba ?:-)

> kto storczyków,

Maria.

> kto zaś winorośli...

R.Myśliwiec i spółka.

> Kto gada trzy po trzy,

St.Barańczak:-)

> kto do, a kto od rzeczy.

Wszyscy pospołu.

> Pozdrawiam noworocznie,
> Grzesiek

Pozdrawia kwizowo boletus

28. Data: 2004-01-03 01:12:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)dla poczucia bezpieczeństwa niech Anna Kwiecińska -Goldie zostanie.

> Moje prawdziwe nazwisko znają. 2 osoby w grupie.
> pozdrawiam serdecznie
> Goldie

Oto te osoby: - Anna Kwiecińska
- Goldie

Pozdrawia he he he boletus

29. Data: 2004-01-03 08:31:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bt54c9$68k$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Zali chemiczny Ali:-(

Hejka. Krety po odłowieniu do słoika przesiedlam do parku, stonki i
turkuci nie mam, a ślimaki zbieram i wynoszę za rów na łąkę. :-)

> Strzelam ! - nie jestem pewien,
> ale to chyba być może prawdopodobnie
> Dirko ma miłorzęba ?:-)

Dirko ma, nawet dwa miłorzęby. :-)
Pozdrawiam słonecznie i mroźno Ja...cki

30. Data: 2004-01-03 11:30:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Krety po odłowieniu do słoika przesiedlam do parku, stonki i
> turkuci nie mam, a ślimaki zbieram i wynoszę za rów na łąkę. :-)

" Chemiczny Ali " to wcale nie Ty:-))
Pod tym pojęciem występują wszyscy
nie mający zielonego pojęcia o chemicznej
ochronie roślin, chlapiący czymkolwiek
cokolwiek. Np. zupełnie niedawno jakiś
gumiś chwalił się częstym używaniem
Muchozolu przeciwko grzybom glebowym !
I to jak ?! Profilaktycznie ! Tak, tak:-))

> Dirko ma, nawet dwa miłorzęby. :-)
> Pozdrawiam słonecznie i mroźno Ja...cki

Niech 'nowy nienick'owy' wie, kto potentatem
miłorzębowym, a kto azaliowym:-)

Pozdrawia z trzydziestką azalii boletus

Wstałem właśnie!!
Niusowy Ogrodowy Król Roku 2003