Propozycja spotkania Górnego Śląska z Dolnym ;-)))

1. Data: 2004-10-08 11:20:44

Temat: Propozycja spotkania Górnego Śląska z Dolnym ;-)))
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W najbliższym czasie ma się odbyć we Wrocku wystawa robótkowa:
http://mapserver.um.wroc.pl/wydarzenia_beta_2/event.
asp?id=88859&date_from=2004-
10-07&date_to=2004-11-06&method=1

W sumie od nas nie jest to zbyt daleko, więc zrodził się pomysł, żeby np. w
sobotę 23.10.2004 zajechać do Wrocławia na wystawę, a wcześniej spotkać się z
dolnośląskim odłamem grupki robótkowej.
Wystawa w sobotę czynna od 14 do 17, czyli można się spokojnie gdzieś wcześniej
o 11-12 umówić.

Jak na razie nie wiem, ile od nas osób będzie w stanie się wybrać.

Czekam na opinie dolno- i górnoślązaczek ;-)))

Krysia
(Gliwice)

1. Data: 2004-10-08 11:33:42

Temat: Re: Propozycja spotkania Górnego Śląska z Dolnym ;-)))
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuu ... niestety ja odpadam... 23.10 zaczynam zajecia na studiach
podyplomowych....

1. Data: 2004-10-08 11:47:21

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety w tym czasie będę goniła "lisa"...

Pozdrawiam
Ania "Carmen"

http://carmen22.republika.pl

1. Data: 2004-10-08 12:04:00

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak na razie nie wiem, ile od nas osób będzie w stanie się wybrać.
>
> Czekam na opinie dolno- i górnoślązaczek ;-)))

Mysle, ze mozna. Ja chętnie sie z Wami spotkam.
Myslę że inne dziewczynki też.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-10-08 12:50:12

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak na razie nie wiem, ile od nas osób będzie w stanie się wybrać.
>
> Czekam na opinie dolno- i górnoślązaczek ;-)))

akurat soboty mam wolne

pozdrowienia Agnieszka (Gliwice)

1. Data: 2004-10-08 18:28:30

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

$h5b$...@n...dialog.net.pl...

Mam wolne, jesli nic ie nie zmiani to jestem za takim spotkankiem.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-10-09 08:04:49

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli nic sie nie zmieni, to oczywiscie bede
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-10-12 08:07:32

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypuszczalnie będe na spotkaniu, ale jesli nie, to na pewno spotkamy sie na
wystawie.

Ale spotkanie może byc całkiem interesujace.

Jola

1. Data: 2004-10-12 08:17:05

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale spotkanie może byc całkiem interesujace.

No to bardzo proszę o "konkretne" namiary na spotkanie.
O ile pamietam, to Wy macie "opanowane" jakieś Tutti-Frutti.
Oczywiście nie mam pojęcia, gdzie to jest ;-)))
I czy lokalizacyjne to nie na drugim końcu Wrocka niż wystawa ?

Jednym słowem, proszę ogłoście spotkanie Wrockowe 23.10 w sobotę powiedzmy o
11:00 czy 12:00, a komu od nas się uda dotrzeć, ten będzie ;-)))

PS. A czy można dowiedzieć się czegoś więcej o samej wystawie poza tym co jest
opisane w "wiadomym" linku z mojego pierwszego posta ?
Jakie to będzie duże "pomieszczeniowo", ile prac, ile wystawiających ?
Tak mniej więcej oczywiście :D

Krysia
(Gliwice)

1. Data: 2004-10-12 12:03:53

Od: "Anna S." <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kayra <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak na razie nie wiem, ile od nas osób będzie w stanie się wybrać.
>
> Czekam na opinie dolno- i górnoślązaczek ;-)))
>
> Krysia
> (Gliwice)

Deklaruję swojąobecność, bardzo dobry pomysł.

[xxx] alfabet z motylkami
smok
druty,ile na szal?
[frywolitka] igłą