Propozycja zabawy

11. Data: 2004-09-14 09:50:12

Temat: Re: Propozycja zabawy
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ci65q7$4gi$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Marcin 'Cooler' Kuliński z adresu <m...@p...gazeta.blah>
napisał(a):
>Wiec, Grazyno, Jurku i Slawku, mozecie
> wyjasnic, o co _tak_naprawde_ Wam chodzi?

Ja mam wrażenie, że chodzi o to, że nie zrozumieli o co chodzi.
Ale ja to być może, jak zwykle się mylę. ;-)))

Sowa - obśmiana jak norka

12. Data: 2004-09-14 09:55:24

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:ci65q7$4gi$1@inews.gazeta.pl...
Wiec, Grazyno, Jurku i
> Slawku, mozecie wyjasnic, o co _tak_naprawde_ Wam chodzi?

nie za bardzo :( i tak nie przeczytasz ;)

Slawek

13. Data: 2004-09-14 10:48:27

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał w wiadomości news:ci65q7$4gi$1@inews.gazeta.pl...
> Wiec, Grazyno, Jurku i
>
> nie za bardzo :( i tak nie przeczytasz ;)

on jest bardzo sprytny ;) , posrednikami sie "podpiera"

Jurek

ps - ciekawe czu w ramach proponowanej zabawy tez tak ma zamiar robic?

14. Data: 2004-09-14 10:50:00

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:ci65q7$4gi$1@inews.gazeta.pl...

> i tym pytaniem sam sobie odpowiedziałeś

zdrowa, a tym bardziej intelektualna zabawa wymaga minimum wzajemnego
poszanowania, o co w wykonaniu was obu trudno jakos uwierzyc :/

Jurek

15. Data: 2004-09-14 10:50:58

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam wrażenie, że chodzi o to, że nie zrozumieli o co chodzi.
> Ale ja to być może, jak zwykle się mylę. ;-)))

kazdy pociesza sie jak moze!

> Sowa - obśmiana jak norka

juz oszczedzasz ekran?

Jurek

16. Data: 2004-09-14 11:13:59

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ci6icm$37e$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jurek z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

> zdrowa, a tym bardziej intelektualna zabawa wymaga minimum wzajemnego
> poszanowania, o co w wykonaniu was obu trudno jakos uwierzyc :/

Jak oni niby, by Cię nie poszanowali w tej zabawie - przecież to nie oni by
oceniali Twoje odpowiedzi, tylko ktoś, kto oceniał by także ich odpowiedzi*.
Nadal nie rozumiem, o co Wam właściwie chodziło - bo mam wrażenie, że jak
zwykle tylko o pomarudzenie sobie.

Sowa

* no tak, teraz przyszło mi do głowy, że jest jakaś znikoma wprawdzie, ale
jednak jest jest szansa, że byłby to jakiś złośliwy wegetarianin po drugiej
stronie kabla. :-D

17. Data: 2004-09-14 11:17:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ci6iej$3ik$1@inews.gazeta.pl,

> kazdy pociesza sie jak moze!

Czyli się nie mylę?
Faktycznie przykre w sumie.

> juz oszczedzasz ekran?

No właśnie nie - norki tez plują, jak się okazało. ;-)

Sowa

18. Data: 2004-09-14 11:40:23

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de
> [...]

odpowiedzi*.
> Nadal nie rozumiem, o co Wam właściwie chodziło - bo mam wrażenie, że jak

chodzi o to ze zabawe proponuje ktos kogo stronniczosc i brak szacunku dla
innych jest monstrualny, bawic to ja sie lubie z ludzmi do ktorych mam co
najmniej stosunek obojetny. Wtedy jest gwarancja fajnej zabawy a nie
mordobicia.

> [...]
>
> * no tak, teraz przyszło mi do głowy, że jest jakaś znikoma wprawdzie, ale
> jednak jest jest szansa, że byłby to jakiś złośliwy wegetarianin po

z ostatnich dyskusji na psw i pmd wynika ze to wege maja problemy ze
spiskowymi teoriami, a szczytowym dowodem na to jest juz wielokrotne
nawolywanie Coolera do "porzadku w szeregach" (co poniektorzy nazywaja to
cenzura ;)

Jurek

19. Data: 2004-09-14 11:49:37

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli się nie mylę?
> Faktycznie przykre w sumie.

widze ze nie chcesz zrozumiec, wiec troche dosadniej, nawet gdyby Cooler
proponowal wybieranie grudek czystego zlota z jakiegos strumyka (100%
gwarancji ze zlota w brod), przy akompaniamencie najlepszych kapel(nie mysle
o ludowych), w towarzystwie najfaniejszych mlodych dam i z suto zastawionymi
stolami (dania MM, wege, DO itd) to tez bylo by NIE. Moze wtedy przyczepil
bym sie do wiatru wiejacego z nie tego kierunku co trzeba, do panienek za
bardzo trzezwych, do za malej ilosci tluszczu lub co kolwiek innego, ale nie
chodzi o to "co" ale z kim. Na marginesie, gdyby propozycja wyszla od
Ciebie, przynajmniej pofatygowal bym sie zobaczyc co to za zabawa.

> No właśnie nie - norki tez plują, jak się okazało. ;-)
>
> Sowa

tez?! to wszyscy juz pluja :(

Jurek

20. Data: 2004-09-14 14:53:40

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:ci6iej$3ik$1@inews.gazeta.pl,

> Czyli się nie mylę?
> Faktycznie przykre w sumie.

zastanawiający jest ten wspólny front w każdej nawet największej głupocie.

Dygnięcie na dzieńdobry:)
pyt. do [Opty] co zamiast...
Cola light
Moja dieta part 3