Propozycja zabawy

101. Data: 2004-09-17 11:25:28

Temat: Re: Propozycja zabawy [OT i NTG]
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ciefb4$jqp$1@news.onet.pl,
niejaki(a): czarnyjanek z adresu <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> napisał o powodach dla których okaleczyliscie zwierze

No i? Masz jakąś tajemną interpretację stwierdzenia " bo będzie biegał po
podwórku"?
Już nawet pomijam fakt, że powody dla których puchaty się zgodził na moje
żądanie wykastrowania kocura, nie muszą być w ogóle zgodne z moimi.
Mnie satysfakcjonuje sam fakt, że doszliśmy do względnego porozumienia w tej
kwestii i kot jest bezpłodny.

> skąd u ciebie to zamiłowanie do poprawiania natury???

tak mi się zrobiło po wizycie w schronisku dla zwierząt - skojarzyłam fakt
prokreacji kotów z faktem przebywania innych kotów w schronisku.

> masz dużo szczescia,że nie trafiłas na kogos takiego jak ty który
> zabrałby sie za poprawianie twojej natury.argumentując to tym,ze
> populacja bezrobotnych jest zbyt wysoka i nie stac nas na
> utrzymywanie kolejnych nierobów

Nie chce Cię załamywać, ale uważam, ze środki antykoncepcyjne, powinny być
rozdawane najuboższym za darmo, a ludzie chcący się wysterylizować, powinni
mieć tego możliwość, a nie jak jest teraz, jest to zakazane prawnie. :-/

> ma nadzieje ,ze nie czujesz sie aż tak odpowiedzialna za poczynania w
> przyszłości twoich dzieci i nie umywasz rąk od odpowiedzialności za
> potomstwo spłodzone przez twoje dzieci

Wyobraź sobie, że częściowo czuję się odpowiedzialna - jak któreś z moich
dzieci "wpadnie", to po części będzie to moja wina, że nieudolnie
przekazałam im zasady świadomego planowania potomstwa.

Sowa

102. Data: 2004-09-17 11:35:32

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
powinni
> mieć tego możliwość, a nie jak jest teraz, jest to zakazane prawnie. :-/

ja sie z toba zgadzam .bezpłatne srodki antykoncepcyjne + obowiązkowa
edukacja

jednak jest róznica pomiedzy antykoncepcją a kastracją

> Wyobraź sobie, że częściowo czuję się odpowiedzialna - jak któreś z moich
> dzieci "wpadnie", to po części będzie to moja wina, że nieudolnie
> przekazałam im zasady świadomego planowania potomstwa.

no to do dzieła :)zebyś nie musiała miec poczucia winy ;))

żartowałem :) zostaw dzieci w spokoju nie obcinaj im

103. Data: 2004-09-17 11:39:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ciei5e$ipd$1@news.onet.pl,
niejaki(a): czarnyjanek z adresu <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> ja sie z toba zgadzam .bezpłatne srodki antykoncepcyjne +
> obowiązkowa edukacja
>
> jednak jest róznica pomiedzy antykoncepcją a kastracją

Ale widzisz pewną różnicę w możliwościach używania antykoncepcji i
przekazywania wiedzy u kotów i ludzi?
Sowa

104. Data: 2004-09-17 21:50:35

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> Nic bardziej mylnego - ruja u kotek, nie zakończona ciążą, przeradza się z
> czasem w ruję ciągłą,

A ta ciągła to od kiedy się liczy?

Bo naprawdę jestem załamana, takiej jazdy jeszcze nie mieliśmy. I trwa
już ponad tydzień non stop - kota niemal gada ludzkim głosem :(

Eulalka

105. Data: 2004-09-17 21:51:22

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina "duszołap" Matuszewska napisał:

> Daruj sobie tę demagogię. Naprawdę nie zatrzesz nią tego, że w pierwszym
> odruchu napisałaś, że koty się kastruje, bo śmierdzą.

Bo to prawda. Nosa nie masz?

Eulalka

106. Data: 2004-09-17 22:51:22

Od: v...@w...pl (JK) szukaj wiadomości tego autora

No...nie, nie lubie sie leczyc z ksiazki...:)

Zbyszek

107. Data: 2004-09-18 08:17:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cifm40$fsk$2@theone.laczpol.net.pl,
niejaki(a): Eulalka z adresu <e...@w...pl> napisał(a):

> A ta ciągła to od kiedy się liczy?

Jak cyklicznie rujkująca kota już nie rujkuje cyklicznie, tylko cały czas,
przez okres nawet i pół roku albo i dłużej. A potem choróbska jak malowane.
:-/
Tydzień, to na razie norma, pierwsza ruja raczej nie przekształca się w
ciągłą. :-)
Sowa

108. Data: 2004-09-18 20:13:55

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> Tydzień, to na razie norma, pierwsza ruja raczej nie przekształca się w
> ciągłą. :-)

Już mamy tabletki. Za jakieś 3 tyg, sterylizacja najpewniej.

Eulalka

Dygnięcie na dzieńdobry:)
pyt. do [Opty] co zamiast...
Cola light