Propozycje aplikacji do Office2007

1. Data: 2006-10-27 15:49:15

Temat: Propozycje aplikacji do Office2007
Od: "Dariusz Fabicki" <f...@o...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Nauczyciele,

firma Microsoft wraz z premierą pakietu Office2007 będzie chciała utworzyć i
dołączyć do niego aplikacje przydatne do pracy w szkole, zarówno
administracyjnej jak i dydaktycznej.

Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i szablony
są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej jak i
dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.

Propozycje z tego wątku, będą przyjmowane do 30 listopada 2006. Po tym
czasie zostanie utworzona strona rankingowa, gdzie będzie można oddać głos
na najbardziej przydatne aplikacje i wygrać ciekawą nagrodę.

Z poważaniem
Dariusz Fabicki
https://mvp.support.microsoft.com/profile=BE59620C-B
446-4B58-9FF9-5DBEB2550BCF

Propozycja (Temat):

---------------------
Propozycja (Opis):

2. Data: 2006-10-27 18:20:54

Temat: Re: Propozycje aplikacji do Office2007
Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 17:49:15 +0200, "Dariusz Fabicki"
<f...@o...waw.pl> w wiadomości <eht4em$hmo$1@jack.oeiizk.waw.pl>
napisał(a):

---------------------
Propozycja (Temat): Statystyka obecności - szablon arkusza
kalkulacyjnego Excel

---------------------
Propozycja (Opis):

Pozycja jak mniemam ułatwi życie wielu nauczycielom-wychowawcom
zmuszonym liczyć tzw. frekwencję. Szablon powinien zawierać
następujące pozycje: godziny nieobecne usprawiedliwione,
nieusprawiedliwione, spóźnienia, imienne statystyki dla poszczególnych
miesięcy i semestrów, zestawienie obecności i nieobecności w
konkretnych dniach.

Wiem, że taki arkusz b. łatwo jest przygotować samodzielnie, jednak z
doświadczenia wiem, że wiele nauczycielek/nauczycieli traktuje Excela
jako narzędzie do tabelek (co źle świadczy o ich kulturze
informatycznej) i przygotowanie czegoś takiego po prostu wykracza poza
ich możliwości.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

3. Data: 2006-10-28 13:52:46

Od: "Adam" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ---------------------
> Propozycja (Temat): Dziennik lekcyjny - szablon dziennika lekcyjnego
> (ewidencja uczniów, ewidencja leckcji + tematy wybeiran z bazy danych
> rozkładów materiałów) + statystyka

AC

4. Data: 2006-10-28 14:15:13

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eht4em$hmo$1@jack.oeiizk.waw.pl Dariusz Fabicki
<f...@o...waw.pl> pisze:

> --------------- ---------------------
> Propozycja (Temat):
Szablony pism dla Worda, uwzględniające aktualne przepisy prawa oświatowego
i prawa pracy.

> ---------------------
> Propozycja (Opis):
Wszelkiego rodzaju pisma wykorzystywane lub mogące być wykorzystane w
resorcie oświatowym. W szczególności wnioski, podania, skargi, zażalenia,
pozwy, sprzeciwy, informacje, zawiadomienia itp. mogące być przydatne przy
wymianie korespondencji z organami szkoły, organem prowadzącym, organem
nadzoru, inspekcją pracy, sądem pracy, sanepidem, urzędem skarbowym, izbą
skarbową, ZUSem, prokuraturą itp.

Jotte

5. Data: 2006-10-28 16:32:14

Od: quert <rock4me@[wytniij]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ---------------------
> Propozycja (Temat):
Wprowadzenie obsługi standardu Open Document Format.

> ---------------------
> Propozycja (Opis):
Usprawnienie wymiany plików między systemami.

6. Data: 2006-10-28 17:36:10

Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szablony pism dla Worda, uwzględniające aktualne przepisy prawa
> oświatowego i prawa pracy.
Szablon to aplikacja?
Gregorz

7. Data: 2006-10-28 17:41:56

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ei04js$32o$2@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Si.
<g...@z...edu.pl> pisze:

> Szablon to aplikacja?
A umiesz czytać?
<cit>
Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i
szablony
</cit>
Poza tym szablon może mieć cechy aplikacji, ale po co bzdecić o takich
pierdołach?

Jotte

8. Data: 2006-10-28 17:48:00

Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> firma Microsoft wraz z premierą pakietu Office2007 będzie chciała utworzyć
> i dołączyć do niego aplikacje przydatne do pracy w szkole, zarówno
> administracyjnej jak i dydaktycznej.
To poproszę:
program do układania planu lekcji,
arkusz organizacyjny szkoły,
dziennik elektroniczny,
zaawansowany edytor grafiki rastrowej (paint mi nie wystarcza),
zaawansowany edytor grafiki wektorowej,
program do rysowania wykresów funkcji 2 i 3 zmiennych
Słownik polsko-angielski, angielsko-polski
Słownik polsko-niemiecki, niemiecko-polski
Słownik polsko-rosyjski, rosyjsko-polski
Encyklopedię powszechną,
Encyklopedię techniki,

> Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i
> szablony są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej
> jak i dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.
taaaaa, a wczoraj ładna pogoda była?

> Propozycje z tego wątku, będą przyjmowane do 30 listopada 2006. Po tym
> czasie zostanie utworzona strona rankingowa, gdzie będzie można oddać głos
> na najbardziej przydatne aplikacje i wygrać ciekawą nagrodę.
Kolejna akacja propagandowa, pewnie skończy tak samo jak poprzednie...

Z poważaniem
Grzegorz Si.

9. Data: 2006-10-28 17:50:56

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

<g...@z...edu.pl> pisze:

> Szablon to aplikacja?
A umiesz czytać?
<cit>

10. Data: 2006-10-28 17:53:26

Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szablony
> </cit>
> Poza tym szablon może mieć cechy aplikacji, ale po co bzdecić o takich
OK, masz rację jakoś skupiłem się na samym tytule.
Pozdrawiam
Grzegorz

Licencjat - jakie to wyksztalecenie?
Dyplom studia...