11. Data: 2010-05-18 19:22:52

Temat: Re: >>> Propozycje zagospodarowania terenu <<<
Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał:

> Upss - kłamstwo: na golasa też sie zdarza :-)

W piżamie czy na golasa.... ważne, żeby zanurzyć się w otaczającej
przyrodzie, stać się jej częścią:)

Pozdrawiam. Viena

12. Data: 2010-05-18 19:38:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 21:22:52 +0200, viena napisał(a):

> W piżamie czy na golasa.... ważne, żeby zanurzyć się w otaczającej
> przyrodzie, stać się jej częścią:)
>
> Pozdrawiam. Viena

Żeby tylko nie te komary, to ja bym się zanurzyła na stałe... ;-PPP

13. Data: 2010-05-18 20:16:24

Od: Siwy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-05-2010 o 14:51:30 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Wiem: wieczorkiem czy rano wychodzę w piżamie wprost w las (własny), nie
> muszę korzystac z balkonu, aby się nurzac w jego zapachu :-)

Dobrze, że potrafisz docenić piękno swojego otoczenia i dostrzec jego urok
:-)

--
Serdeczności,
Siwy

14. Data: 2010-05-18 20:25:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 22:16:24 +0200, Siwy napisał(a):

> Dobrze, że potrafisz docenić piękno swojego otoczenia i dostrzec jego urok
> :-)

Trudno nie dostrzec, kiedy las (sadzony własnie po to rękami MŚK) prawie
włazi do domu :-)

15. Data: 2010-05-19 05:35:19

Od: Siwy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-05-2010 o 22:25:43 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Trudno nie dostrzec, kiedy las (sadzony własnie po to rękami MŚK) prawie
> włazi do domu :-)

W takim razie szczerze zazdroszczę :) Może kiedyś i mnie będzie dane wyjść
na własny taras i wąchać zapach natury :)

--
Pozdrawiam pachnąco :)
Siwy

16. Data: 2010-05-19 15:12:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 07:35:19 +0200, Siwy napisał(a):

> W takim razie szczerze zazdroszczę :) Może kiedyś i mnie będzie dane wyjść
> na własny taras

U mnie to nawet hop z tarasu na polanę :-)

> i wąchać zapach natury :)

Szczerze Ci życzę - i tarasu, i lasu, i polany.

Klops z psami kontra młode sadzonki;(
po deszczach stoi mi woda
Porzeczki się wysiały?
Winorośle - same badyle rosną