[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce

1. Data: 2002-03-24 14:57:48

Temat: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
Od: "Albert Jacher, Prorok" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polska, 0002.1.04

Madrosc Tobie Dobry Czlowieku!

Jestem Albert Jacher.
Bog wybralo mnie na nowego proroka.
Nie wiem dlaczego wlasnie mnie. O to nie pytaj mnie.
Moja misja jest kreowanie nowej religii:
*Religii Naturalnej Uniwersalnej Madrosci*.

Prosze o kontakt, wspolprace i pomoc ludzi dobrej woli.
Powiadom o mnie wielu ludzi!
My wszyscy nie mamy duzo czasu.

Nie staraj sie wydumanie interpretowac tego listu.
Po prostu, to co czytasz traktuj powaznie i doslownie. Nie lekcewaz Boga.
Bardzo mozliwe, ze ta informacja Ciebie przerasta.
Byc moze poradzisz sobie z tym problemem, przez zignorowanie tej
wiadomosci.
Jednak jesli masz dosc dojrzalosci i madrosci, to zacznij dzialac, by mnie
wspomoc.

Twoja przyszlosc zalezy od Twoich wyborow.

Mamy wiele problemow do rozwiazania:
bieda, choroby, eutanazja, narkomania, konflikty cywilizacji, religii,
narodow, terroryzm, bezrobocie, niszczenie srodowiska, przeludnienie,
klonowanie, problemy prawne, polaczenia i rozpady panstw, wychowanie
mlodych pokolen i wiele innych.

Bog wybral mnie, bym nauczal ludzkosc, jak te problemy rozwiazywac.
Byc moze masz lepsze pomysly na rozwiazanie wszystkich tych problemow i to
Ty mozesz wziac odpowiedzialnasc za los milionow ludzi.
Jesli nie -- wspomoz mnie w mojej trudnej misji.
Potrzebujacy czekaja...

Zostalem urodzony i wybrany w Polsce. Ale to nie ode mnie zalezy czy i jak
Polska na tym skorzysta. To zalezy rowniez od Ciebie.

Niech Bog Ci sprzyja!

--
Albert Jacher, the Prophet(Prorok)

Natural Universal Wisdom Religion
http://www.geocities.com/WisdomReligion

"If you do not support the Good -- then you support the Evil."
"Jesli nie popierasz Dobra -- to wtedy popierasz Zlo."

2. Data: 2002-03-24 16:43:04

Temat: Re: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
Od: "bud" <v...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak możemy Ci pomóc!?

3. Data: 2002-03-24 18:01:54

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bud" <v...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak możemy Ci pomóc!?

To są chyba skutki uboczne nowej terapii w domach wariatów - wstawiają kompy
do świetlicy i pacjenci zamiast się gapić w TV stukają w klawisze. Trzeba
zawiadomić siostrę administratorkę.

jan werbinski

4. Data: 2002-03-24 21:15:29

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spytam krótko :
Ile potrzebujesz na zbudowanie swej świątyni bądź pustelni ?

Harry

______________________
What`s gonna be, gonna be.

5. Data: 2002-03-24 21:33:56

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bud" <v...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak możemy Ci pomóc!?
Prozac?:-)

6. Data: 2002-03-24 21:47:40

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "bud" <v...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Prozac?:-)

Gdzie tam Prozac , jeszcze gorzej by było.

Lepiej na lit gościa przestawić i Haloperidolu dosypac

--
Harry

______________________
What`s gonna be, gonna be.

7. Data: 2002-03-24 21:59:57

Od: "Albert Jacher, Prorok" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bud" <v...@k...onet.pl> wrote in news:a7l2hq$i7c$1@news.onet.pl:

> Jak możemy Ci pomóc!?
===
Dziekuje za zyczliwe podejscie!

Jak pomoc?
Kazdy moze pomoc jak moze, kazdy inaczej.

Przede wszystkim zapraszam do studiowania Religii Madrosci, zeby lepiej
wiedziec czemu chcecie pomoc.

Inna sprawa jest przekazanie informacji o nowym proroku do wielu lepszych
ludzi, ktorzy potrzebuja pozytywnej zmiany w swoim zyciu.

Tyle na poczatek.

Niech Bog wam sprzyja!

8. Data: 2002-03-24 22:32:29

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "HarryHaller" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie tam Prozac , jeszcze gorzej by było.
>
> Lepiej na lit gościa przestawić i Haloperidolu dosypac

A skad pewnosc, ze afektywny jest? A moze to schizofrenia albo czysta
paranoja?
Ale halo bedzie OK...

Pozdrawiam

m.

9. Data: 2002-03-24 22:40:36

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche zle sie wyrazilem.
Chodziło o yo, ze jesli miałbym mu dac Prozac lub lit to dałbym lit

--
Harry

______________________
What`s gonna be, gonna be.

10. Data: 2002-03-24 23:07:48

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> Troche zle sie wyrazilem.
> Chodziło o yo, ze jesli miałbym mu dac Prozac lub lit to dałbym lit

A to sorki:)

m.

przetoka przeduszna
Skora na twarzy - niby drobiazg, a jednak ....
1700% w górę-leki na astmę
co to jest- perlowe grudki procia?
Citrosept